Ik zou graag willen weten wat het beste is.
voorop gesteld:
- domeinnaam zeg ik niet het gaat over een bepaald bekend figuur
- geld voor een advocaat heb ik niet
- het gaat over een .nl domeinnaam
- hun hebben het woordmerk en is het is overduidelijk dat ik op dat vlak niet in mijn recht sta...
hun hebben:
- wel geld voor advocaat
- als ik verlies kan ik voor de kosten op draaien
MAAR
Ik heb destijds de domeinnaam van iemand over gekocht om daarop een fansite te zetten.
Net zoals zoveel mensen een fansite opzetten, ik vraag me af of ze daarom de domeinnaam kunnen claimen.
Ik heb ook geen zin meer in die fansite, alleen wil ik niet zomaar de domeinnaam afgeven.
Wat ik gedaan heb nadat ik de brief kreeg:
- de site op non actief gezet. (dat blijft deze voor altijd nu)
Wat ik wil
- de domeinnaam houden (zonder fansite dan maar) of als ze hem zo graag willen mogen ze hem kopen.
Wat zouden jullie doen ?
(ikzelf denk hem maar af te geven, en geen gok te nemen...)
edit:
3 eisen die ze stellen waarvan de laatste:
" de domeinnaam ##########.nl - zonder aanspraak te maken op enige vergoeding - zult overdragen aan MTV Networks en hiertoe, op eerste verzoek van MTV Networks, de nodige medewerking zal verlenen. "
voorop gesteld:
- domeinnaam zeg ik niet het gaat over een bepaald bekend figuur
- geld voor een advocaat heb ik niet
- het gaat over een .nl domeinnaam
- hun hebben het woordmerk en is het is overduidelijk dat ik op dat vlak niet in mijn recht sta...
hun hebben:
- wel geld voor advocaat
- als ik verlies kan ik voor de kosten op draaien
MAAR
Ik heb destijds de domeinnaam van iemand over gekocht om daarop een fansite te zetten.
Net zoals zoveel mensen een fansite opzetten, ik vraag me af of ze daarom de domeinnaam kunnen claimen.
Ik heb ook geen zin meer in die fansite, alleen wil ik niet zomaar de domeinnaam afgeven.
Wat ik gedaan heb nadat ik de brief kreeg:
- de site op non actief gezet. (dat blijft deze voor altijd nu)
Wat ik wil
- de domeinnaam houden (zonder fansite dan maar) of als ze hem zo graag willen mogen ze hem kopen.
Wat zouden jullie doen ?
(ikzelf denk hem maar af te geven, en geen gok te nemen...)
edit:
3 eisen die ze stellen waarvan de laatste:
" de domeinnaam ##########.nl - zonder aanspraak te maken op enige vergoeding - zult overdragen aan MTV Networks en hiertoe, op eerste verzoek van MTV Networks, de nodige medewerking zal verlenen. "
[ Voor 11% gewijzigd door GC-Martijn op 23-12-2008 12:25 ]
// - bla la