OCZ Neural Impulse Actuator?? WTF

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roy-t
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-09 10:19
Reclames werken! Ik zag net OCZ's reclame voor hun 'Neural Impulse Actuator' in Nederland exclusief te verkrijgen bij alternate.nl
Afbeeldingslocatie: http://www.alternate.nl/pix/prodpic/200x200/n/njzv81.jpg

Nu zijn Alternate en OCZ merken waar ik wel een hoge pet van op heb, maar een Neural Impulse Actuator? Wtf!

Heeft iemand ervaring met dit apparaat? Zou je hier echt complexe acties mee kunnen uitvoeren (zoals lopen en richten) of gebruik je gewoon je hersens om je gun af te vuren, en als er te aantrekkelijke cpu's langskomen gebeurt dit ook? :P

Ik ben erg benieuwd of een tweaker dit product heeft geprobeerd en wat hij er van vond!

(btw: wow dat EEG apparatuur, al zal het natuurlijk een veel lagere resolutie zijn, al zo goedkoop is)

~ Mijn prog blog!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yippie
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08-10 23:03
Kijk is : OCZ NIA-breininterface voor gamers getest gewoon hierop T.net

en nog 1: OCZ start massaproductie 'muis' met neurointerface

en wellicht grijze import, maar heb je al is in de PW gekeken ?
Alternate was wel de 1ste, en dat al ergens in September of zo..

[ Voor 58% gewijzigd door Yippie op 23-12-2008 08:52 . Reden: update ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fr3z
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 04-08-2024
De Gamekings hebben hem ook een keer getest. Hij lijkt mij zelf ook niet echt sterk, en je moet er heel veel mee oefenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soepster
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-04 22:43
Hier staan de meeste user ervaringen en de ontwikkelaar replied in zo'n beetje alle threads wel een keer.

http://www.ocztechnologyf...um/forumdisplay.php?f=173

IK heb m ook, het is de bedoeling dta je keystrokes emuleert met het apparaat, niet muisbewegingen.

Voor fps games en andere games waar je moet rondlopen kan het je WASD movements plus fire en andere knopjes overnemen. Dat kan op 2 manieren, via je geizchtsspieren (direct hanteerbaar) of via je hersensignalen (enorme leercurve).

De deal van Alternate met het spel erbij lijkt me trouwens een van de beste.

[ Voor 7% gewijzigd door Soepster op 31-12-2008 09:15 ]

Asus P5Q-E/E8500@4ghz/4GBPC6400/8800GT512/X-Fi Fatty Platinum/Sony DRU510A/Cooler master realpower450/Lian-Li PC65/Raptor74GB