Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Vista] Alleen geluid in games en iTunes

Pagina: 1
Acties:

• maarud
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 20:10
Ik geef het op, heb nu alles geprobeerd tot aan het verwijderen van alle sleutels uit het register wat met audio te maken heeft maar nog heb ik dit probleem:

Ik heb alleen maar geluid in iTunes en in games. Windowsgeluidjes werken neit, geluiden op internet niet (youtube enzo)... Ik snap er niets meer van... Zelfs als ik de onboard shit uitschakel en een PCI-SoundBlaster erin doe heb ik dit probleem. Wat moet ik doen om weer overal geluid te krijgen? Drivers van asus site enzo dat werkt allemaal niet, dus als er iemand nog een advanced oplossing heeft...

Specs:

Asus P5B mobo
Vista 32 bit

• Scott
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 19:40

Scott

Ik ben, dus ik tweak

Vista heeft een mixer, daarmee kun je de volumes van verschillende programma's op een apart volume instellen. Ik denk dat jij last hebt van de mixer, namelijk dat voor alles behalve games en iTunes dat geluid gedempt is. Je komt in de mixer door op het geluidsicoon in de systray te klikken en dan op mixer te klikken :)

edit:
Oh, enne, nooit opgeven ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Scott op 23-12-2008 04:49 ]

• maarud
ScottB schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 04:48:
Vista heeft een mixer, daarmee kun je de volumes van verschillende programma's op een apart volume instellen. Ik denk dat jij last hebt van de mixer, namelijk dat voor alles behalve games en iTunes dat geluid gedempt is. Je komt in de mixer door op het geluidsicoon in de systray te klikken en dan op mixer te klikken :)

edit:
Oh, enne, nooit opgeven ;)
wtf dat zou niet best zijn als dat zo simpel was :P maar dat is het niet want ook bij die PCI-geluidskaart staan de mixerschuifjes bij allemaal op zijn hoogst -> nog geen geluiden
anyway volgens mij heb ik iets te veel weggehaald want nu wil hij het HD-audioappraat niet eens meer installeren... Bij het installeren van de driver krijg ik een melding dat deze bewerking alleen uitgevoerd kan worden op een interactive Windows-computer (WTF Microsoft, dit ding is zo interactief als ik weet niet wat 8)7 )

[ Voor 7% gewijzigd door maarud op 23-12-2008 05:10 ]

• maarud
okee, met veel moeite heb ik eindelijk weer de UAA driver geinstalleerd gekregen en ook het geluid in games en iTunes werkt nu weer (en Messenger). Maar windows-geluiden en youtube (en de rest op internet) werkt dus niet.... Mixer staat ook vol open.