[Macbook] Analoge video van externe bron bekijken

Pagina: 1
Acties:

• rittap
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 24-01 08:42
Hi all,

Ik zit met een enorm luxeprobleem. Ik ben binnenkort een tijdje weg, en heb daar geen TV tot mijn beschikking. Internet, stroom e.d. wel, maar TV dus niet.

Nou zou ik graag iets willen hebben om mijn Macbook als TV-toestel te gebruiken, zodat de Wii wel meekan. Ik zoek dus een oplossing waarmee ik composiet danwel component video live kan afspelen (in fullscreen welteverstaan).

Weet iemand een simpele (plug & play) oplossing voor mijn gebrek aan entertainment dadelijk?
Alvast bedankt! :+

EDIT: Forum al doorzocht en genoemde oplossing van Elgato al gevonden via Google. Zocht eigenlijk andere mogelijke oplossing (graag ook goedkoper). Again, het blijft een luxe-probleem. Geen oplossing, jammer dan! :)

[ Voor 17% gewijzigd door rittap op 23-12-2008 15:50 . Reden: Eigen research toegelicht ]

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

En wat heb je zelf al gezocht of gevonden? :)

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

• metallicelmo
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12-05-2021
Kun je niet een USB tv kaart nemen? En daar je Wi op aansluiten?

• lhoBas
  • Registratie: September 2006
  • Niet online
De Elgato Hybrid kan dit - je kunt dan apparaten met S-Video of Composiet aansluiten. Google maar eens verder op dat apparaatje (YouTube videos met demos).

• rittap
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 24-01 08:42
Ik heb dit forum al doorzocht, kon niet 1-2-3 iets handigs vinden. De genoemde Elgato Hybrid inderdaad gezien, vind de oplossing alleen een tikkeltje duur. Topic is vooral om een goedkopere oplossing te vinden. Had ik inderdaad even erbij moeten zetten, zal ik nog even doen.