Nou vind ik deze posting nogal....

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Trollerig. Aangezien dat nogal subjectief is dacht ik deze post hiero ff te plaatsen.
Moderatie beoordelingen

Gepost door DeepFreezer Zaterdag 24 Februari 2001 - 16:52 Score: 1 (Troll)
Hmm... als dat zo doorgaat hebben dalijk zelfs de standaard PC's van de Megapool 256 MB ram

(leuk voor alle nitwits die daar een nieuwe PC halen met 32 of 64 MB en denken dat ze een supercomputer hebben gekocht )
* Delerium denkt open deur/troll (flamebait), maar je zult zien. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 00:15

Jaymz

Keep on moving !

Dan zou je zo goed als die hele draad naar -1 troll moeten plaatsen. Bijna elke opmerking daar is overbodig.

Dit is een nieuwspost in de trand van Max_Replies=0. (oftwel, ter kennisgeving)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Een 0 of 1 draadje, vooruit, laten we coulant zijn. Anders was dit nieuws niet eens gepost.

Nee, stel je voor ik heb 32 Mb of ik ga winkelen bij de Megapool (prima zaak IMHO), ben ik gelijk een nitwit. Nogal een flamepje.

Maar misschien zie ik het verkeerd en ben ik inderdaad een nitwit.

(nitwit's RULEZZZZ!!!!) ;)

[edit], ik ga die draad met Begrenzingen weer 's omhoog gooien. Deze draad KAN vrijwel nooit een zinnig respons opwekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 00:15

Jaymz

Keep on moving !

Dan moet je je afvragen wanneer iets een troll is:

Als het "onderwerp" van het nieuws onderuit wordt gehaald, of iets wat er zijdelings mee te maken heeft.

Eigenlijk zouden het 'allemaal' 0: dubbelpost's moeten worden, want in essentie zeggen de meeste hetzelfde.

[Edit: All in all, it's just an-other crack in the wall]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorry dat ik trollerig bezig was... excuses :)

Tis trouwens alweer 4 maanden geleden ofzo dat ik dit poste, magoed... beter laat dan nooit :P