Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

m2ts codec (ten behoeve van mediaportal)

Pagina: 1
Acties:

• HanslH
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-11 06:11
Heb vandaag mediaportal op mijn HTPC gezet en alles werkt perfect, behalve.. m2ts
Aangezien het functioneren van formaten met mediaportal afhankelijk is van geinstalleerde codecs heb ik XP-Codec-Pack-2.4.5 geinstalleerd, waarna ik veel ineens wel kon afspelen, behalve m2ts.
Via google kwam ik erachter dat ffdshow deze functionaliteit zou kunnen toevoegen, dus heb ik die eroverheen gekwakt. Alle codecs bij install aangezet aangezien m2ts er als zodanig niet bijstond en het mij niet duidelijk is waar het dan synoniem mee zou moeten zijn (h.264 h.263 ??????).
Wat ffdshow deed was alle bestaande HD compatibiliteit wegnemen, dus direkt weer afgemieterd.
VLC met z'n ingebouwde codecs speelt alles intussen braaf af maar ik wil mediaportal gebruiken..
Is there a way?

Nikon D3, nikkor 24-70 2.8, nikkor 14-24 2.8

Verwijderd

Jij wilt waarschijnlijk BluRay rips af spelen die 2 mappen hebben, namelijk BDMV en CERTIFICATE ?

• Sefyu
  • Registratie: November 2006
  • Niet online
Is .m2ts niet hetzelfde als .ts?

Wat voor info geeft GraphEdit(http://www.digital-digest...d.php?sid=82&ssid=0&did=1)?
Waar heb je de bestanden eigenlijk vandaan?

Directe geripte MPEG2 streams(9Mbit) van TV download ik in .ts formaat, en die kan ik gewoon met elke MPEG2 decoder afspelen(NVIDIA MPEG2 decoder met DXVA kan als enige 720p mpeg2 vloeiend afspelen(de streams zijn 59.94fps, progressive)

• HanslH
Iaat idd om blue ray rips. Probeer me erop te concentreren om die files in windows mediaplayer classic af te kunnen spelen dan komt de rest vanzelf. Tot nu toe nog niet gelukt.

• HanslH
Achtergekomen dat dit nog nodig was:
http://www.free-codecs.co...ska_Splitter_download.htm