Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Vista]Standby-knop veranderen*

Pagina: 1
Acties:

• Xaero
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 28-11 10:21
Hoi!

Ik heb een HP computer. Een HP Pavillion A6340.NL om precies te zijn. Hier zit ook een mooi toetsenbord bij. Gewoon een toetsenbord die je er standaard bij geleverd krijgt.

Er staat een nogal mega lompe toets op het toetsenbord. Met een half maantje. Zo kan je makkelijk in standy gaan. Omdat ik de standby functie heb uitgeschakeld, heb ik dat ding niet nodig.

Echter, ik gebruik bijna altijd Windows-toets + L om mijn PC te vergrendelen. Is er een manier om er voor te zorgen dat als ik op het maantje druk, dat hij dan mijn computer vergrendelt? Ik heb al gekeken bij Configuratiescherm -> Toetsenbord. Daar kan ik een aantal toetsen wijzigen, maar niet die van Standy.

Somebody got a solution?

Edit:

Woops, een bagger topictitel. Vergeten iets fatsoenlijks er neer te kwakken. Kan een moderator hem even veranderen?
[Vista & HP] Standby-knop veranderen

[ Voor 10% gewijzigd door Xaero op 23-12-2008 09:29 ]

• Edgarz
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 29-11 17:47

Edgarz

Tweako-active since1986

Normaliter zitten er toetsenbord drivers bij die dit configureren. Dus even kijken a. naar de drivers off b. of je wel het goede toetsenbord hebt geinstalleerd in Windows (bv. een standaard US Internationaal toetsenbord).

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Xaero schreef op maandag 22 december 2008 @ 22:41:

Edit:

Woops, een bagger topictitel. Vergeten iets fatsoenlijks er neer te kwakken. Kan een moderator hem even veranderen?
offtopic:
Als je dan voortaan ook meteen even een suggestie doet voor een titel dan hoeft de mod in kwestie niet zelf een titel te gaan verzinnen voor je ;) Daarbij hebben we een TR ( Afbeeldingslocatie: http://tweakimg.net/g/forum/images/icons/icon_hand.gif ) uitgevonden daarvoor ;)

[ Voor 10% gewijzigd door RobIII op 23-12-2008 00:35 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

• FireDrunk
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 29-11 11:17
Het maantje heeft een bepaalde keyboard code, die al in de kernel van windows afgevangen word (zelfs zonder drivers werkt het, en of het nou ps/2 of usb is maakt ook niet uit)

Ik heb zelf nog nooit gehoord dat je deze toets een andere functie kan geven...
Wel kan je instellen dat je systeem op standby moet gaan, en als je dan in de bios je standby op S1 zet (niet volledig uit) is je pc eigenlijk gewoon aan, maar als je dan je muis beweegt heb je hetzelfde effect als Winkey + L.

Even niets...