Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

.NET Framework 3.0 installeren werkt niet.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik probeer .NET framework 3.0 te installeren voor GTA IV. Als ik deze wil installeren (voor mijn 32-bits Windows Vista Home Premium) geeft die de volgende foutmelding:
[i]U moet 'Windows-functies in- of uitschaklen' in het Configuratiescherm gebruiken om Microsoft .NET Framework 3.0 x64 te installeren of configuren[/i]

Ik heb de versies x64 en x86 geprobeerd, omdat ik daar het verschil niet tussen wist.

Maar ik ben dus naar mijn Configuratie scherm gegaan en dan naar Programma's en Onderdelen. Toen heb ik op 'Windows-functies in- of uitschakelen gedaan. Ik heb alles aangevinkt dat bij Microsoft .NET Framework 3.0 . Maar ik krijg helaas nog steeds de foutmelding die ik hierboven ook krijg.

Ik heb wel wat gegoogeld maar kon helaas niets vinden.. Kan iemand mij helpen? Want ik heb .Net Framework 3.0 nodig voor GTA IV (want Rockstar Gamers Social geef een fatal error en ik had op internet gelezen dat je .NET Framework 3.0 nodig had)

b.v.b

• ODF
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 31-10 23:01

ODF

Heb je alle updates al geïnstalleerd voor Windows Vista, vaak heeft een nieuwe .Net framework een geheel up-to-date systeem nodig.

Anders probeer deze Redistributable Package van Framework 3. Orginele website.

[ Voor 21% gewijzigd door ODF op 22-12-2008 22:04 ]

Klaverjassen op je Pocket PC?! Klik hier!

Verwijderd

Heb je alle andere versies van .NET er eerst afgegooid voordat je dit geprobeerd hebt?

Verwijderd

Topicstarter
@ODF ik zal het nu eventjes proberen.

@Grizzlybeer Nee, en dat doe ik express niet. Omdat sommige games ook .Net 2.0 nodig hebben. En op andere pc's heb ik ook alle versies erop staan.

Is het trouwens ook zo dat .Net Framework andere versies nodig heeft? Want ik kan nergens andere versies vinden in mijn Programma's en Onderdelen.

Ik heb nu mijn pc up-to-date maar ik krijg nogsteeds dezelfde melding. Ik heb die restribution (of hoe je het ook schrijft:P) gedownload,, maar weer dezelfde foutmelding.

Wie kan mij helpen?

[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 23-12-2008 07:59 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb mijn pc nu een paar keer opnieuw opgestart, maar het wil niet baten. Het lukt nog steeds niet. Ik krijg nog steeds dezelfde foutmelding. Kan echt niemand mij helpen:(?

Deze hoorde bij de edit erboven,, kan iemand deze post verwijderen,, en bij myn post erboven zetten? Sorry voor de dubbele post ;(

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 23-12-2008 08:30 ]