Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[VISTA BUSINESS] Fingerprint krijg ik niet aan de praat

Pagina: 1
Acties:
  • 173 views

• WiNlUx
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12-09-2023
Ik heb hier een nieuwe laptop, een HP 6730B, welke ik voorzien heb van een nieuwe Vista Installatie. Ik heb de voorgeinstalleerde meteen verwijderd, vanwege de bijgeleverde niet toegevoegde waarde software die er dan op wordt geinstalleerd.

Nu is het zo dat ik de Fingerprint niet aan de gang krijg. Alle drivers, en alle software zijn volgens mij allemaal correct geinstalleerd, maar als ik een fingerprint wil registreren in de HP cridential manager, dan krijg ik de volgende foutmelding:

Afbeeldingslocatie: http://www.wecomsol.nl/tweakers/fingerprint.jpg

Ik heb google al geraadpleegd, maar op die foutmelding gaf hij geen resultaat, ook op GoT niet.

Weet iemand wat hier aan de hand zou kunnen zijn?

• maartena
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09 06:16
Bij de HP's wordt daarvoor een progje meegeleverd.... ben de naam even kwijt, maar er is natuurlijk een kans dat je juist ook DAT progje hebt uninstalled.

Even gezocht:

This package contains the driver for the AuthenTec Fingerprint Sensor in the supported notebook models and operating systems. NOTE: To use a fingerprint to logon to a Microsoft Windows or Microsoft Windows Vista notebook, the HP ProtectTools Security Manager Suite version 4.00 is required.

Die HP ProtectTools Security Manager moet je dus weer installen. En het volledige pakket kun je hier downloaden: http://h20000.www2.hp.com...1957&prodSeriesId=3687777

"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Dat had je natuurlijk ook zelf kunnen bedenken voor je een topic gaat openen.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Dit topic is gesloten.