Toon posts:

Goedkope CX300's, of oplichting?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
opgelost

[ Voor 200% gewijzigd door Verwijderd op 19-05-2015 21:24 ]

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

De voordelen van een Gecontroleerde Verkoper kan je terugvinden op Marktplaats zelf. Of het oplichting is... hmm... sorry, ik moet net de lamp van m'n glazen bol gaan vervangen dus dat zou ik je niet kunnen zeggen.

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

In de pricewatch staan ze vanaf € 29,68. Het zou best kunnen dat die man ergens goedkoop een partij heeft kunnen kopen (ik weet niet of het al een verouderd model is?). Of het oplichting is kunnen wij niet voor je nagaan dat zul je zelf moeten doen.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

• Theo
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21:31

Theo

moederbord

Verwijderd schreef op maandag 22 december 2008 @ 20:08:
Hallo iedereen :P
Even een vraagje:
(Ik wilde een link van marktplaats plaatsen maar dat werkt niet)
als je de advertentie bekijkt dan staat er iets boven de foto's een wit vlak met daarin een directe url naar de advertentie. Deze url kun je gewoon gebruiken om naar de ad te linken.

Bedoel je trouwens deze advertentie?

Nu met WP, PV, EV en PC

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Marzman schreef op maandag 22 december 2008 @ 20:16:
In de pricewatch staan ze vanaf € 29,68. Het zou best kunnen dat die man ergens goedkoop een partij heeft kunnen kopen (ik weet niet of het al een verouderd model is?). Of het oplichting is kunnen wij niet voor je nagaan dat zul je zelf moeten doen.
Nou, fakes komen bij dit type model veel voor. Dus de twijfel is best gegrond. Persoonlijk zou ik gewoon geen risico nemen met Marktplaats-advertenties en gewoon de volle mep betalen in een fatsoenlijke winkel. Het prijsverschil is niet schokkend groot dat het het risico verantwoordt imo.

• painkill
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 20:58

painkill

Pain(k)(ill)

Gecontroleerd verkoper is een altijd een zekerheid dat het geen oplichting is, of in ieder geval 99,9% zeker.
Maar als er maar 20 euro verschil in zit, waarom dan niet gewoon in de winkel met garantie kopen?

Mijn SNES verzameling!

• Theo

Theo

moederbord

painkill schreef op maandag 22 december 2008 @ 21:26:
Gecontroleerd verkoper is een altijd een zekerheid dat het geen oplichting is, of in ieder geval 99,9% zeker.
Maar als er maar 20 euro verschil in zit, waarom dan niet gewoon in de winkel met garantie kopen?
Misschien omdat de winkel twee maal zo duurder is dan marktplaats en omdat de TS naar een winkel moet gaan? (reistijd, reiskosten)

Nu met WP, PV, EV en PC

• paQ
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online

paQ

painkill schreef op maandag 22 december 2008 @ 21:26:
nou.....

Ik denk niet dat marktplaats je zal garanderen dat het geen namaakproduct betreft

Ik doe niet aan bijgeloof. Dat brengt ongeluk.

Verwijderd

Topicstarter
opgelost

[ Voor 96% gewijzigd door Verwijderd op 19-05-2015 21:25 ]

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Edit: met stom, was al gemeld |:(

[ Voor 81% gewijzigd door Jejking op 23-12-2008 23:55 ]

• Theo

Theo

moederbord

Jejking schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 23:34:
offtopic:
Links posten van Marktplaats kan wel trouwens. Zie de:
Link plakken in uw website, chat- of e-mailbericht: http://link.marktplaats.nl/136103263
offtopic:
psst, 4e post van dit topic ;)

Nu met WP, PV, EV en PC

• Biobakker
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Wellicht heeft hij ze gekocht bij focalprice (Link) en probeert hij ze nu te verkopen.

Degene die ik daar gekocht heb kwamen gewoon in dezelfde verpakking aan als dat ze hier in NL te koop zijn, prima kwaliteit en geluid. Geen namaak volgens mij, maar zeker doen weet je het nooit natuurlijk :)

Dat zeg ik....

Verwijderd

*heeft even op het linkje geklikt*

Deze persoon is wel een gecontroleerde verkoper.. Dat betekend dat de koper (TS dus) in aanmerking komt voor kopersbescherming.. Zie onderstaande linkjes voor meer informatie..

http://statisch.marktplaats.nl/help/verificatie.htm
http://statisch.marktplaats.nl/help/verificatie/kopers.html

• RoD
  • Niet online

RoD

Dat zal wel, maar bewijzen dat je een fake hebt lijkt me lastig. Je kunt volgens mij alleen zien dat het een fake is doordat het geluid slecht is en de weerstand anders is dan aangegeven. Het product zal wel gewoon geleverd worden. Maar als je er dan achter komt dat het een fake is, is het jouw woord tegen het zijne.

Verwijderd

Als de weerstand anders is en het geluid slecht, is dit toch aan te tonen? En als je kunt aantonen dat de verkoper een ondeugelijk product heeft geleverd, kom je volgens mij in aanmerking voor die kopersbescherming..

• RoD
  • Niet online

RoD

Ik heb er verder geen ervaringen mee, maar ik vraag me af of het zo makkelijk gaat zoals jij het hier beschrijft. Geluid slecht? Dat is subjectief. Weerstand anders? Er zitten altijd verschillen tussen de individuele dopjes. Bewijs het dan maar eens, als je dit soort tegenargumenten krijgt. Ik denk dat het dan best wel eens lastig kan zijn om je geld terug te krijgen, als het om dit soort technische argumenten gaat. Zeker als ze qua uiterlijk identiek zijn.

Verwijderd

Hmja, dat ben ik met je eens.. Hmm.. Nou jah.. Dan zou ik ze gewoon in de winkel kopen :)
Pagina: 1