opgelost
[ Voor 200% gewijzigd door Verwijderd op 19-05-2015 21:24 ]
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
als je de advertentie bekijkt dan staat er iets boven de foto's een wit vlak met daarin een directe url naar de advertentie. Deze url kun je gewoon gebruiken om naar de ad te linken.Verwijderd schreef op maandag 22 december 2008 @ 20:08:
Hallo iedereen![]()
Even een vraagje:
(Ik wilde een link van marktplaats plaatsen maar dat werkt niet)
Nu met WP, PV, EV en PC
Nou, fakes komen bij dit type model veel voor. Dus de twijfel is best gegrond. Persoonlijk zou ik gewoon geen risico nemen met Marktplaats-advertenties en gewoon de volle mep betalen in een fatsoenlijke winkel. Het prijsverschil is niet schokkend groot dat het het risico verantwoordt imo.Marzman schreef op maandag 22 december 2008 @ 20:16:
In de pricewatch staan ze vanaf € 29,68. Het zou best kunnen dat die man ergens goedkoop een partij heeft kunnen kopen (ik weet niet of het al een verouderd model is?). Of het oplichting is kunnen wij niet voor je nagaan dat zul je zelf moeten doen.
Misschien omdat de winkel twee maal zo duurder is dan marktplaats en omdat de TS naar een winkel moet gaan? (reistijd, reiskosten)painkill schreef op maandag 22 december 2008 @ 21:26:
Gecontroleerd verkoper is een altijd een zekerheid dat het geen oplichting is, of in ieder geval 99,9% zeker.
Maar als er maar 20 euro verschil in zit, waarom dan niet gewoon in de winkel met garantie kopen?
Nu met WP, PV, EV en PC
nou.....painkill schreef op maandag 22 december 2008 @ 21:26:
Gecontroleerd verkoper is een altijd een zekerheid dat het geen oplichting is, of in ieder geval 99,9% zeker.
Maar als er maar 20 euro verschil in zit, waarom dan niet gewoon in de winkel met garantie kopen?
Ik doe niet aan bijgeloof. Dat brengt ongeluk.
[ Voor 81% gewijzigd door Jejking op 23-12-2008 23:55 ]
Jejking schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 23:34:
offtopic:
Links posten van Marktplaats kan wel trouwens. Zie de:
Link plakken in uw website, chat- of e-mailbericht: http://link.marktplaats.nl/136103263
Nu met WP, PV, EV en PC
Dat zeg ik....
Verwijderd
Verwijderd
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq