Ben sinds een week overgestapt op vista, aangezien het een laptop is ben ik verplicht Vista te draaien ivm met drivers.
Aangezien ik veel met muziek bewerkings programma's werk, was ik al bang dat veel niet zou draaien.
Gelukkig draait alles 'wat ik nodig heb zo'n beetje.
Alleen mis ik wel een feature die in XP wel zat.
In Xp had je namelijk de optie Wat men Hoort bij je geluids mixer.
Nu zit hij in vista dus er niet meer in. Normaal kon je bij configuratie scherm -> Geluid gewoon instellen bij Opnemen van ik wil mijn geluidskaart als audio bron gebruiken. En dan noemde hij het in je mixerteje Wav out of wat men hoort
En dan kon je gewoon je Wav Out opnemen.
Dus als ik dan een nummer afdraaie in mediaspeler of winamp, dan kon ik dus gewoon cubase of audition openzetten en record drukken, en nam hij het digitaal opnieuw op
Ik heb nu alleen bij opnemen: Microfoon staan and thats it. Ook is dat Mixertje ook echt maar sterk vereenvoudigd..
Weet iemand hoe ik dit voor elkaar kan krijgen bij vista?
Aangezien ik veel met muziek bewerkings programma's werk, was ik al bang dat veel niet zou draaien.
Gelukkig draait alles 'wat ik nodig heb zo'n beetje.
Alleen mis ik wel een feature die in XP wel zat.
In Xp had je namelijk de optie Wat men Hoort bij je geluids mixer.
Nu zit hij in vista dus er niet meer in. Normaal kon je bij configuratie scherm -> Geluid gewoon instellen bij Opnemen van ik wil mijn geluidskaart als audio bron gebruiken. En dan noemde hij het in je mixerteje Wav out of wat men hoort
En dan kon je gewoon je Wav Out opnemen.
Dus als ik dan een nummer afdraaie in mediaspeler of winamp, dan kon ik dus gewoon cubase of audition openzetten en record drukken, en nam hij het digitaal opnieuw op
Ik heb nu alleen bij opnemen: Microfoon staan and thats it. Ook is dat Mixertje ook echt maar sterk vereenvoudigd..
Weet iemand hoe ik dit voor elkaar kan krijgen bij vista?