Ik heb een openSuse 11.0 systeem draaien op een BIOS mirror raid van Nvidia. Nu wil ik graag upgraden naar 11.1 en doe dit via de upgrade optie als je vanaf de 11.1 DVD opstart. Het probleem is dan dat er geen systemen/ partities gevonden worden waarop iets te upgraden zou staan. Hij kan de partities wel zien, maar dan zijn ze van unkown architecture en kan hij daar verder niets mee.
'Vroeger' was er in yast ook een optie system upgrade, maar deze is inmiddels verdwenen.
Weet iemand hoe ik toch dit systeem zou kunnen upgraden zonder de hele boel vanaf scratch opnieuw te hoeven opzetten, dus het liefst vanuit de werkende setup? Via online update zie de 11.1 nog niet echt selecteerbaar verschijnen.
Kijk ik ergens overheen?
'Vroeger' was er in yast ook een optie system upgrade, maar deze is inmiddels verdwenen.
Weet iemand hoe ik toch dit systeem zou kunnen upgraden zonder de hele boel vanaf scratch opnieuw te hoeven opzetten, dus het liefst vanuit de werkende setup? Via online update zie de 11.1 nog niet echt selecteerbaar verschijnen.
Kijk ik ergens overheen?