PC100 en PC133

Pagina: 1
Acties:

• The_Holy_Jampot
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online
Kun je PC133 sdram gewoon gebruiken als pc100?
ik heb nu een K7M met 128mb pc100 sdram
kan ik hier gewoon 133 bij zetten en als 100 gebruiken??

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-08 13:00

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Ja.

PCC133 is backwards compatibel, dus loopt het vanzelf op 100MHz

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

Verwijderd

Voor zover ik weet moet dat gaan. Dan draait uw 133 gewoon op 100.
nu bij 133 100 steken gaat niet tenzij je beide op 100 draait of je ram van 100 133 aankan.
Maar wat jij wil moet lukken normaal

Verwijderd

Je kunt ook gewoon een search doen voordat je weer een nieuw topic post! Deze vraag is de afgelopen dagen al 30X voorbijgekomen :Z

• mvdejong
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 29-11-2024

mvdejong

When does the hurting stop ?

Search ? Niet eens nodig.
Gewoon even de posts bekijken in de huidige lijst, daar staat de vraag ook al : 23-02-01 20:54
De poster is gewoon ongelooflijk lui en/of ongelooflijk stom (beide meest waarschijnlijk).

The number of things that Arthur couldn't believe he was seeing was fairly large

• Metalium-220
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-08-2022

Metalium-220

Forza Utreg!

Op zaterdag 24 februari 2001 20:42 schreef mvdejong het volgende:
De poster is gewoon ongelooflijk lui en/of ongelooflijk stom (beide meest waarschijnlijk).
nou nou dat kan ook wel wat minder he ;)

• mvdejong
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 29-11-2024

mvdejong

When does the hurting stop ?

Sorry, maar soms moet me dit van het hart.

Ik loop een paar keer per dag door een paar van dit soort forums om te kijken of ik met mijn kennis en ervaring iemand met problemen kan helpen, en steek soms VEEL tijd in het uitzoeken en beantwoorden van vragen. Gewoon, een gevoel van verplichting om een stukje kennis-overdracht te doen die voor de meeste gebruikers ofwel niet beschikbaar, ofwel niet betaalbaar is (en het stellen van een hoop van de vragen hier in een computer-winkel levert vaak een foutief antwoord op).

Ik word dus af en toe ietwat moe van het voor de !@#$%^&* keer beantwoorden van dezelfde vraag (ik ben al opgehouden met www.driverguide.com na de tig-ste vraag van iemand naar een W98-driver voor een 3Com- of SMC-netwerk-kaart), en als dan de vraag niet alleen eerder is gesteld, maar ook nog op de lijst met huidige posts staat, dan heb ik voor mezelf op een gegeven moment de keuze ofwel dit eens zichtbaar af te reageren, of ook mijn bookmark naar tweakers.net te deleten.

The number of things that Arthur couldn't believe he was seeing was fairly large

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-08 13:00

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Op zondag 25 februari 2001 12:58 schreef mvdejong het volgende:
of ook mijn bookmark naar tweakers.net te deleten.
Wat houdt je tegen.

ik zal zulke mensne niet missen hoor :Z:Z:Z:Z:Z:Z

Worden de newbies een beetje met rust gelaten.

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

Pagina: 1