Sinds gisteren doet mijn vista pc plotseling heel weird. Het beeld werd compleet verstoord met strepen en vervolgens kreeg ik een BSOD met de error: BAD POOL CALLER. Toen de pc opnieuw opstartte leek hij het even weer te doen, maar er is wel wat raars mee aan de hand. Hij zei dat hij 'nieuwe hardware' had gevonden, en sindsdien heb ik al een paar keer gehad dat hij ineens weer heel veel fouten gaat maken, vervormd beeld vertoont en al dan niet crasht. Dit soort beelden zijn typisch:

Nu heb ik veel ervaring met windows systemen, maar dit voelt niet als een kapotte driver of iets anders. Lijkt dit op een hw failure? En zoja, wat? Mijn videokaart? Of RAM (Ik had een maandje terug wat extra ram erbij gegooid). Of moet ik toch maar proberen windows opnieuw te installen? Alle ervaringen zijn welkom!

Nu heb ik veel ervaring met windows systemen, maar dit voelt niet als een kapotte driver of iets anders. Lijkt dit op een hw failure? En zoja, wat? Mijn videokaart? Of RAM (Ik had een maandje terug wat extra ram erbij gegooid). Of moet ik toch maar proberen windows opnieuw te installen? Alle ervaringen zijn welkom!