Wat is paypal

Pagina: 1
Acties:
  • 97 views sinds 30-01-2008

• ken
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 17-12-2024
ik wil in de vs iets bestellen maar ze vroegen mij of ik een paypal account had

wat is nou eigelijk paypal en kan ik dat zo aanvragen???

ze verkopen alleen aan het buitenland als je met paypal betaald

hoop dat iemand mij kan helpen

Canon 5D Mark II, Canon 35 f/1.4L

Verwijderd

Ik zou zeggen kijk op www.paypal.com heh :)

Het wordt veel op eBay gebruikt enzo, dus zal wel betrouwbaar zijn, maar kijk uit want ze hebben een grote schuld en gaan hoogst waarschijnlijk binnenkort failliet.

Verwijderd

:) NEEEE niet doen .. :)...
maaruh soort Icash?

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11:56
Ik zit veel op Ebay, en ik heb dus een Paypal account aangevraagd (heje wel eerst een credit card voor nodig). Dat schiet dus niet op, ik heb al tig keer met mijn CC company gebeld om het rond te krijgen. Is niet makkelijk om te regelen voor niet-Amerikanen. Gelukkkig kan ik alles via mijn Amerikaanse vriendin regelen :)

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Verwijderd

CreditCard aanvragen kan iedereen, zelfs als student. Anders even naar www.visa.nl huppelen en er daar 1 aanvragen. (paypal werkt op dit moment niet met MasterCard namelijk en alleen nog maar met Visa).

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11:56
paypal werkt op dit moment niet met MasterCard namelijk en alleen nog maar met Visa
niet dus :) Heb al tientallen e-mails en telefoontjes gepleegd met zowel Paypal als Visa... niks dus.

In the meantime, cash sturen lukt ook wel. Nooit problemen mee gehad.

These are my principles. If you don't like them, I have others.

• cosmoOo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-05 02:01

cosmoOo

SCSI in vogelhuisje

ik moest ook iets kopen via internet en er werd alleen paypal geaccepteerd. gelijk maar een Egocard (postbank visa) genomen, kan je gelijk op internet zien wat er is afgeschreven e.d. en dus ook de verificatie code. alleen moest paypal ook een pas nummer hebben en moest ik dus als nog op mijn card wachten. maar is nog altijd beter dan tot eind van de maand wachten tot je je rekening krijgt. (met aanmeld code)

verder werkt het wel goed, als non US moet je wel 2% provisie betalen en nog een $0.30 transactie kosten oid.

It's a known fact that one may train cats to do exactly what they want.

Verwijderd

Op zondag 25 februari 2001 18:13 schreef s_roubos het volgende:

[..]

niet dus :) Heb al tientallen e-mails en telefoontjes gepleegd met zowel Paypal als Visa... niks dus.

In the meantime, cash sturen lukt ook wel. Nooit problemen mee gehad.
Toch raar dan, want mijn visa kaart werd meteen geaccepteerd. Mijn mastercard daarentegen niet.

Verwijderd

ok als ik het dus begrijp:

je kan vanuit nederland geld overmaken naar paypal maar je kan er nergens meer betalen??!!

ik wil dus bij buzzardnews een account nemen en betalen via paypal, kan dit nou als ik via de postbank 15 euro overmaak naar paypal?

• bat266
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09:11
mijn ervaringen met pay pall zijn goed heb in totaal een x of 4 er iets mee betaald gaat snel en imho ook veilig. Hebwel een CC dus misschien is t met geld overboeken anders.

offtopic: die kick is wel heel erg he. meer als 3 jaar

[ Voor 16% gewijzigd door bat266 op 19-05-2004 12:36 ]

Better to remain silent and be thought a fool then to speak out and remove all doubt.

• ThaHandy
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-05 23:49

ThaHandy

Discovery Channel

hier ook een paypal gebruiker voor ebay.com en er buiten. In kombinatie met mijn (rabo)creditcard :)
gaat goed :)

voorheen werd je niet gevaliceerd (:? ) in europa/NL maar dat is nu wel het geval :)

cc -> paypal(jij) -> paypal(ander)-> cc

zo werk et

/edit kick |:( |:(

[ Voor 19% gewijzigd door ThaHandy op 19-05-2004 12:42 ]

• MetalRush
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20-03 11:23

MetalRush

PAS OP, HÈ !

Verwijderd schreef op 19 mei 2004 @ 12:26:
ok als ik het dus begrijp:

je kan vanuit nederland geld overmaken naar paypal maar je kan er nergens meer betalen??!!

ik wil dus bij buzzardnews een account nemen en betalen via paypal, kan dit nou als ik via de postbank 15 euro overmaak naar paypal?
Nee, je begrijpt het niet goed.
Je betaald met je Paypal account. Deze belasten automatisch je credit card (daarom heb je er ook 1 nodig).
Je hoeft dus niets 'over te maken'; het wordt automatisch van je cc afgetrokken (en die mag jij dan weer aanzuiveren ;)).
Dit zal overigens ook wel op hun website beschreven staan denk ik...

Keep smiling... it makes people wonder what you're up to :)

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-04 17:48

Remy

I usually get 100% accuracy

Een nogal loze kick van ruim 3 jaar kampoe1: Saturday 03 March 2001 11:38 :X

Neem ff de tijd om op de site van paypal uit te zoeken hoe het werkt, dat schiet meer op dan topics als deze te kicken met je vraag ;)

LinkedIn
Instagram

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.