Canon 5D Mark II, Canon 35 f/1.4L
Verwijderd
Het wordt veel op eBay gebruikt enzo, dus zal wel betrouwbaar zijn, maar kijk uit want ze hebben een grote schuld en gaan hoogst waarschijnlijk binnenkort failliet.
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Verwijderd
niet duspaypal werkt op dit moment niet met MasterCard namelijk en alleen nog maar met Visa
In the meantime, cash sturen lukt ook wel. Nooit problemen mee gehad.
These are my principles. If you don't like them, I have others.
verder werkt het wel goed, als non US moet je wel 2% provisie betalen en nog een $0.30 transactie kosten oid.
It's a known fact that one may train cats to do exactly what they want.
Verwijderd
Toch raar dan, want mijn visa kaart werd meteen geaccepteerd. Mijn mastercard daarentegen niet.Op zondag 25 februari 2001 18:13 schreef s_roubos het volgende:
[..]
niet dusHeb al tientallen e-mails en telefoontjes gepleegd met zowel Paypal als Visa... niks dus.
In the meantime, cash sturen lukt ook wel. Nooit problemen mee gehad.
Verwijderd
je kan vanuit nederland geld overmaken naar paypal maar je kan er nergens meer betalen??!!
ik wil dus bij buzzardnews een account nemen en betalen via paypal, kan dit nou als ik via de postbank 15 euro overmaak naar paypal?
offtopic: die kick is wel heel erg he. meer als 3 jaar
[ Voor 16% gewijzigd door bat266 op 19-05-2004 12:36 ]
Better to remain silent and be thought a fool then to speak out and remove all doubt.
gaat goed
voorheen werd je niet gevaliceerd (
cc -> paypal(jij) -> paypal(ander)-> cc
zo werk et
/edit kick
[ Voor 19% gewijzigd door ThaHandy op 19-05-2004 12:42 ]
Nee, je begrijpt het niet goed.Verwijderd schreef op 19 mei 2004 @ 12:26:
ok als ik het dus begrijp:
je kan vanuit nederland geld overmaken naar paypal maar je kan er nergens meer betalen??!!
ik wil dus bij buzzardnews een account nemen en betalen via paypal, kan dit nou als ik via de postbank 15 euro overmaak naar paypal?
Je betaald met je Paypal account. Deze belasten automatisch je credit card (daarom heb je er ook 1 nodig).
Je hoeft dus niets 'over te maken'; het wordt automatisch van je cc afgetrokken (en die mag jij dan weer aanzuiveren
Dit zal overigens ook wel op hun website beschreven staan denk ik...
Keep smiling... it makes people wonder what you're up to :)
Dit topic is gesloten.
![]()