• Khallouki
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 16-05 22:58
Nou heb ik een paar weken geleden een nieuw systeem inelkaar gefrutseld en het bevalt me goed, mijn vraag is alleen is het normaal dat me GX2 op een temp. zit van rond de 60 graden als ik gewoon internet msn en crap.. en na het gamen(crysis) rond de 90!!!!!

Ik heb een prima airflow (HAF 932), ik heb gezien dat je ook een waterblock voor een GX2 kan halen is dat betrouwbaar?

• MuisM4t
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Een videokaart moet tot de 100 graden celcius kunnen hebben.
Als je lagere temperaturen dan nu wil zul je moeten kijken naar een aftermarket cooler of waterkoeling voor je grafische kaart.

Verwijderd

Mijn videokaart is ook rond de 60 graden als ik alleen maar wat aan het browsen ben, niets aan de hand.
Sommige videokaarten worden zelfs nog heter dan 100 graden, daar zijn ze dan ook op gebouwd.

Verwijderd

Je kan proberen een eigen fanspeed profile te maken in RivaTuner. Als het geluid je niet zo heel veel
uitmaakt schroef je de rpm van je fannetje gewoon wat op.

Mijn 9800gtx's worden niet warmer dan 60/65 graden, en dat wil ik ook zo houden. Ben niet zo'n fan
van hitte ;)..

• Taurnil
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 20-12-2025
wat Phreak zei :)

Rivatuner gebruiken om de fans wat meer toeren te geven.
Heb ikzelf ook gedan bij mijn 2 8800GTS g92., fans lopen standaart op 30%
even opkrikken naar 60%+, dit koelt echt stukken beter en het lawaai wordt niet echt merkbaar meer.

Ik weet niet of de fans op de 9800gx2 ook standaart op 30% staan gelockt. maar daar kom je
wel achter met RivaTuner

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:30

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Geen vraag is op GoT te dom, maar we verwachten wel dat je zelf de moeite doet voordat je post en dat je meldt waar je gezocht hebt, op welke termen, wat je vond, en hoe je verder gekeken hebt als dat geen antwoord bood. Daar meld je niets van in je topicstart, het lijkt niet eens alsof je gekeken hebt wat anderen qua temps hebben voor je postte.

Wegens gebrek aan inzet gaat dit topic helaas dicht.

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.