Gezien ik bijna al mijn films via een Xbox met 5.1 geluid bekijk vind ik dat het tijd is voor een 5.1 setje. Het probleem is dat mijn budget niet zo heel hoog is, het wordt dus een budget systeempje. Nu heb ik een heel discussie gehad met mijn zwager, die vind dat een kant en klare setje van >200 euro geen zin heeft. Het is natuurlijk altijd beter om zelf een set te bouwen, maar dan kom ik al gauw uit op 500 euro of meer. Mijn vraag is of zo'n setje weggegooid geld is. Ik hoor allemaal termen als "troep", "plastic crap", "laptop speakertjes" etc. "Weggegooid geld" is natuurlijk ook een zeer relatief begrip. Maar is een budget syseempje volgens jullie voor een klein huiskamertje genoeg? Het moet natuurlijk goed klinken, maar het hoeft uiteraard niet top te zijn.
Ik had zelf de Samsung HT-Z210 op mijn lijstje staan omdat ik dan alles kan bedienen met mijn Samsung afstandsbedieining én omdat het een mooi ding is. Dit is trouwens geen "zal ik het kopen of zal ik het niet kopen topic", ik zou graag wat ervaringen met goekope setjes hoeren van kenners gezien ik geen enkele review kan vinden van dit specifiek product.
Ik had zelf de Samsung HT-Z210 op mijn lijstje staan omdat ik dan alles kan bedienen met mijn Samsung afstandsbedieining én omdat het een mooi ding is. Dit is trouwens geen "zal ik het kopen of zal ik het niet kopen topic", ik zou graag wat ervaringen met goekope setjes hoeren van kenners gezien ik geen enkele review kan vinden van dit specifiek product.