Ik heb geen Scroll Lock meer op mijn nieuwe Logitec toetsenbord. Iets waar ik niet eens bij stil gestaan heb toen ik em kocht.
En laat ik nu juist die toets nodig zijn om m'n KVM switch te bedienen.
[Scroll Lock] en 2 x [Pijltje naar beneden].
Tot dusver heb ik nog geen werkende oplossing gevonden:
- Het onscreen keyboard, alhoewel voorzien van scroll lock, werkt helaas niet.
- In dit onderwerp lees ik dat men wel een aanpassing heeft gedaan voor de nieuwere generatie toetsenborden van Logitec maar dat men niet deze aanpassing doet om KVM switches te ondersteunen.
FN + Pause/Break werkt ook niet [er van uitgaande dat de FN de [F]Mode toets is naast de F12 toets].
De optie hier gegeven, waarin de mogelijkheid wordt aangegeven de F12 toets te programmeren werkt ook niet, aangezien ik geen USER.XML bestand kan vinden....enkel een Gamelist.xml bestand.

Dit is het toetsenbord. [type Y-SAE71]
Heeft iemand nog suggesties?
En laat ik nu juist die toets nodig zijn om m'n KVM switch te bedienen.
[Scroll Lock] en 2 x [Pijltje naar beneden].
Tot dusver heb ik nog geen werkende oplossing gevonden:
- Het onscreen keyboard, alhoewel voorzien van scroll lock, werkt helaas niet.
- In dit onderwerp lees ik dat men wel een aanpassing heeft gedaan voor de nieuwere generatie toetsenborden van Logitec maar dat men niet deze aanpassing doet om KVM switches te ondersteunen.
Ook deze persoon heeft hetzelfde probleem, maar een echte oplossing zie ik niet.We are not doing this however to support KVM switch use.
FN + Pause/Break werkt ook niet [er van uitgaande dat de FN de [F]Mode toets is naast de F12 toets].
De optie hier gegeven, waarin de mogelijkheid wordt aangegeven de F12 toets te programmeren werkt ook niet, aangezien ik geen USER.XML bestand kan vinden....enkel een Gamelist.xml bestand.

Dit is het toetsenbord. [type Y-SAE71]
Heeft iemand nog suggesties?