Geforce 9400 GT TV-out..??

Pagina: 1
Acties:

• Bartiesmartie
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 07-12-2021
Als een gefrustreerde kip zit ik inmiddels achter de comp. |:(
Kheb net een nieuwe comp gekocht met daarin een geforce 9400gt videokaart. Nu had ik vanochtend het plan om een filmpje te kijken vanaf mijn comp op de tv, maar helaas... het beeld bleef zwart. De tv is op de comp aangesloten via een uitgebreid kabelnetwerk:
ik begin bij de videokaart met een s-video uitgang, die wordt vervolgens verlengd dmv composite om uiteindelijk via een scartingang mijn tv te enteren. Bij mijn vorige videokaart (gefore fx 5200, windows XP) was deze hele constructie prima, maar zoals nu wel duidelijk moge zijn, is dat niet het geval voor mijn huidige situatie.

Wat heb ik al geprobeerd:
1) nieuwe drivers
2) niet de scart gebruiken, maar de composiet via een (voor)ingang in mijn tv pluggen.
3) programma TV-tools
4) de grote tv-out faq van GoT

OS is overigens Windows Vista

Hopelijk zijn er mensen die me kunnen helpen...

• AlexanderB
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22-12-2025

AlexanderB

7800 rpm

de 2e monitor wel ingesteld in de drivers/in windows monitor eigenschappen (waar je ook de resolutie en kleuren instelt, daar staat dan monitor 1 en 2, monitor 2 selecteren, en dan bureaublad uitbreiden naar deze monitor aanvinken.

• Bartiesmartie
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 07-12-2021
In het Nvidia Control Panel staat dat ik twee monitors heb. Het gekke is dat ik eerst wel dualview kon selecteren (hij werkte weliswaar niet, maar selecteren kon ik het wel). Na de update van de drivers kan ik alleen nog kiezen tussen: scherm instellen als 'primary', clone, of 'Identify"...