Na bijna drie jaar trouwe dienst heeft mijn Cowon iAudio X5L nu een probleem. Het geluid komt alleen uit het rechterdopje, tenzij ik de aansluiting van mijn oordopjes lichtjes naar boven duw (en zo vasthoud). Het lijkt er dus op dat er ergens binnenin iets (te) los is gaan zitten. Zijn er mensen die dit probleem herkennen en ervaring hebben met de service van Cowon buiten de reguliere garantieperiode? Ik heb de speler gekocht bij RAF dus ik zou naar de winkel terug kunnen maar het wordt ongetwijfeld sowieso opsturen en dus betalen. De vraag is wat zoiets ongeveer gaat kosten? Ik zit er niet op te wachten een andere speler te moeten kopen, ik zou namelijk niet weten welke omdat er in drie jaar vrijwel geen vooruitgang is geboekt op dit gebied. Leuk al die fancy flash spelers maar 16 GB is gewoon een achteruitgang en ik heb al een telefoon met 8 GB (Touch HD). Videofunctie kan ik wel missen want die zit op m'n HTC. De accu van mijn X5L is nog ruim voldoende, de geluidskwaliteit geeft me ook allerminst reden tot klagen en ik ben dol op de klassieke mappenstructuur dus eigenlijk wil ik gewoon geen ander apparaat.
Dus: wie heeft dit probleem ook gehad en hoe is het toen opgelost?
Dus: wie heeft dit probleem ook gehad en hoe is het toen opgelost?