Hoi!
Ik probeer een nieuws scroller te maken voor Seditio, eerst text based, and so far lukt het niet echt goed.
Dit is de sql query die ik probeer uit te voeren:
En op het laatste punt gaat het fout, bij:
Ik wil dus de pagina catogorieën uitlezen die events en articles heten, alleen lukt dit niet.
Zoals ik het nu heb geeft het deze fout code:
Kunnen jullie mij verder helpen?
Ik probeer een nieuws scroller te maken voor Seditio, eerst text based, and so far lukt het niet echt goed.
Dit is de sql query die ik probeer uit te voeren:
code:
1
| $sql = sed_sql_query("SELECT `page_id`, `page_alias`, `page_cat`, `page_title`, `page_date` FROM $db_pages WHERE page_state='0' AND page_cat LIKE 'events','articles' ORDER by page_date DESC LIMIT 10"); |
En op het laatste punt gaat het fout, bij:
code:
1
| AND page_cat LIKE 'events','articles' ORDER by page_date DESC LIMIT 10"); |
Ik wil dus de pagina catogorieën uitlezen die events en articles heten, alleen lukt dit niet.
Zoals ik het nu heb geeft het deze fout code:
Ook heb ik geprobeerd in plaats van de "," tussen de 2 categorieën te zetten AND of OR te gebruiken, beide zonder het gewenste resultaat dat ze allebei uit ge lezen werden. Toen leesden ze alleen de eerste, events, uit of helemaal geen.Fatal error : SQL error : You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near ''articles' ORDER by page_date DESC LIMIT 10' at line 1
Kunnen jullie mij verder helpen?