Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[thunderbird] mail wel in thunderbird niet op server.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Zouden jullie mij met het volgende kunnen helpen:

Ik heb net voor het eerst Thunderbird gebruikt, maar nu heb ik mooi al mijn mail in thunderbird staan en heb ik ze geselecteerd op 'gelezen'. Dan verdwijnen ze van de server, dat heb ik al uitgevonden hoe te verhelpen in de toekomst. Maar hoe krijg ik nu al die mail die op thunderbird staan weer terug op de server??

Danku

[ Voor 2% gewijzigd door Verwijderd op 22-12-2008 15:36 ]

Verwijderd

je moet in thunderbird een nieuw account maken dat het imap protocol gebruikt (voor het verzenden van mail neem je gewoon dezelfde (smtp)-server als het huidige account. daarna verplaats je in thunderbird de mails van je huidige pop3-account naar het nieuwe imap account door de te kopieren mails in het bestaande account aan te duiden en dan via rechtsklikken deze te verplaatsen naar de inbox van het nieuwe imap account. door deze actie worden deze verplaatste mails ook terug naar de server gekopieerd.
maar eerst even nagaan of je provider imap ondersteunt, en lees je ook even onze faq en het beleid door.