Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Meerdere inhoudsopgaven in word2007

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi Allemaal,

ik weet niet of het al eerder is gevraagd, heb even de zoekfunctie gebruikt maar kon het zo gauw niet vinden, en ik werk momenteel (voor de eerstkomende paar weken) met een gedeelde internetverbinding via mijn telefoon, begrijpelijk dat het dus lang duurt om een pagina te laden:)

Nou mijn vraag;

Voor school ben ik bezig met een redelijk uitgebreid verslag. Hierin zitten een aantal bijlages. De bijlage sectie dient een eigen titelblad en inhoudsopgave te krijgen. Ik werk met verschillende secties om de paginanummering goed te krijgen(eerste titelblad, voorwoord, management summary etc) moet nl geen nummering krijgen.

Nou wil ik graag voor de bijlage sectie een apparte inhoudsopgave creëeren. Wat ik dus wil is 2 automatische inhoudsopgave in 1 word document, is dit uberhaupt mogelijk en hoe ga ik dat voor elkaar boxen?

Nou ik hoor het graag van iemand!

alvast prettige feestdagen! :)

Verwijderd

dit is mogelijk door voor de sectie bijlage unieke stijlen te definiëren, waarnaar je kan verwijzen bij het aanmaken van de inhoudstabel. terwijl de gewone inhoudtabel gebaseerd is op standaardstijlen "kop 1", "kop 2" enz, wordt de bijlageinhoudstabel gebaseerd op de zelf aangemaakte stijlen bijlagesectiekop1, bijlagesectiekop2 enz.

Verwijderd

Topicstarter
Oke, ik ga er eens mee aan de slag. bedankt voor de info!