Toon posts:

[Vista] afspelen h264 content werkt niet na herinstall*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo ik heb ineens problemen met het afspelen van hd.h264 bestanden van PixelPerfect (http://revision3.com/pixelperfect/). Een tijd geleden heb ik alle episodes daarvan gedownload.
Deze deden het altijd prima (met quicktime en/of nero8)

Vorige week heb ik mijn laptop opnieuw moeten installeren ivm een virus.
Daarna heb ik de codes opnieuw geïnstalleerd (eerst KLite codec daarna nog vistaCodecs_v505 geprobeerd en tot slot ook nog CoreAVC) maar nu krijg ik bij het afspelen geen fatsoenlijk beeld meer (afwisseld gescrambeld en groen beeld) als ik vanaf de HDD probeer te spelen. Wanneer ik de bestanden gewoon online wil kijken gaat dit wel goed.

Wanneer ik vervolgens de bestanden op de HDD probeer af te spelen via de browser gaat ook dit niet goed. Iemand een idee waar dit aan kan liggen?

Verwijderd

Topicstarter
Nog even aanvullend:

Codec Twek tool geeft de volgende codecs weer±

K-Lite Codec Tweak Tool | Log file | Generated at 2008-12-21 16:39:31

*knip* overbodige logfile

[ Voor 99% gewijzigd door alt-92 op 22-12-2008 17:19 ]

Verwijderd

Topicstarter
Hmmm Nadat de codec tweak tool wat `invalid values´heeft aangepast bij het uitvoeren van bovenstaande analyse gaat het nu ineens wel weer goed. Het lijkt er op dat er wat instellingen verkeerd waren gezet door 1 van de codecs of encoders...

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

pssst: daar had je dus ook de edit-knop voor kunnen gebruiken :P

Zo'n enorme lap text mag je voortaan ook wel als textfile ergens online zetten en dan naar linken, in plaats van in je post zetten :)
Scheelt een beetje boel screen real estate, en iemand die er in geïnteresseerd is zal echt wel kijken.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device