Eredivisie Live via de kabel

Pagina: 1
Acties:

• Naboo
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 26-01 12:27

Naboo

#WINNING!! DUH!

Topicstarter
Omdat ik vandaag ziek thuis zit dacht ik leuk PSV - Feyenoord te gaan kijken via Eredivisie Live. Ik heb geen abonnement (want ja, dat vind ik het gewoon absoluut niet waard) dus ik kijk eenmalig via de besteltoets.

Dit geintje kost € 5,95. Nu is de 1e helft net afgelopen en van die 1e helft heb ik misschien een minuut of 15 normaal kunnen kijken. Continue geblokt beeld, slecht geluid en soms zelfs een aantal minuten helemaal geen geluid.

Bij deze dus de vraag: waar leg ik mijn klacht neer en de vergoeding van die € 5,95? Want dit is gewoon te triest voor woorden.
Ik weet nu eigenlijk al dat wanneer ik UPC aanschrijft dat ze me doorverwijzen naar Eredivisie Live en andersom.

Dus bij deze; wat zijn jullie ervaringen? Bij slechte ervaring, hebben jullie een klacht ingediend? Zo ja, hebben jullie geld terug gekregen?

Lovers, they will leave you
A thief will rob you blind
And good friends are awful hard to find

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Ik weet nu eigenlijk al dat wanneer ik UPC aanschrijft dat ze me doorverwijzen naar Eredivisie Live en andersom.
Hoe weet je dat, heb je het al geprobeerd, of is dit gewoon een aanname van je?

Je zou ze op zijn minst even de kans kunnen geven om een oplossing te zoeken, ipv ze meteen enkel op basis van aannames af te schrijven.

Probeer het eens bij je provider zou ik zeggen, bel ze morgen even bijvoorbeeld, of mail ze.

Virussen? Scan ze hier!

• eamelink
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

eamelink

Droptikkels

Aan wie betaal je? Daar moet je klagen.

Verder lijkt me dit meer iets voor Shopping, dus ik move hem even :)

• Lifestyle71
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 25-01 17:13

Lifestyle71

De Jos

Samen met de buurvrouw gekeken ? ;)

Van alle zagen die we zagen zagen, zagen we geen zagen zagen zoals we onze zagen zagen zagen.

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

Stewie!

Keen must die!

Gewoon bij UPC klagen. Ze zullen het proberen te fixen door je 2-3 films gratis te laten kijken.

Marathon loper in Tokyo, London, Rotterdam, Maria Alm, San Francisco, Berlin, Chicago, Amsterdam
Strava: https://www.strava.com/athletes/149347154