Toon posts:

Next gen optical mice

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Toen M$ net met die optical mice kwam heb ik er 1 uitgeporbeerd. Het probleem was alleen dat in spellen als quake3 je niet te snel met je muis kon bewegen, anders flipte je cursor. Later schijnt MS een nieuwe generatie optical mice te hebben gereleased (te herkennen aan opschrift op de box: "33% faster" o.i.d.).
Heeft iemand deze al eens getest en wat zijn je ervaringen ermee? En weet iemand of Logitech 1e of 2e generatie optical mice maakt?

Alvast bedankt,

Xs

• slacksoff
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:53
mijn logitech optical doet het goed hoor. ook met 3d shooters. dus ik denk dat die nieuwe microsofts ook wel goed zijn.

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-08 13:00

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Op zaterdag 24 februari 2001 16:44 schreef slacksoff het volgende:
mijn logitech optical doet het goed hoor. ook met 3d shooters. dus ik denk dat die nieuwe microsofts ook wel goed zijn.
...........

Wat een revelatie, iemand die geen Microsoft afkraakt. Kijkt dat is nou iemand die weet wat objectief is, prachtig :):):):):):)

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

Verwijderd

ja, ik hoor ook regelmatig mensjes klagen dat die MS optical muis t' niet schijnt te doen onder quake3.

Ik heb er zelf ook 1, nooit problemen gehad in Q3.

Kanttekening is misschien dat ik de muis sensitivity altijd radicaal omhoog gooi, en t'schijnt dat als je dat niet doet dat't dan niet werkt.

Dat mensen pretenderen serieus te quaken met de 'standaard' mouse sensitivity is sowieso al beyond me.

Verwijderd

Ik heb een MS Explorer gehad, een MS Optical, en ik heb nu een Logitech Mouseman Optical, ik heb nooit echt problemen gehad met spellen zoals Q3A, terwijl m'n sensitivity toch redelijk laag is (en je dus hard moet muizen), ik vind de logitech gewoon beter vanwege de bouw en vorm ervan, maar denk dat ze allemaal ongeveer dezelfde techniek gebruiken.

Verwijderd

[tikkeltje off topic]

Idd, je moet hard muizen, en ik kan me voorstellen dat die MS explorer muis dan welis een steekje laat vallen.

Maar't lijkt me, ook als je het gemiddelde niveau op een Q3 server ziet,dat je genadeloos geslacht wordt als je met de standaard sensitivity werkt.

Zal heel 'kewl' zijn tegen die suffe bots, die altijd hetzelfde traject lopen, maar alle mensen die ik ken, en die het op een redelijk niveau spelen zitten altijd met een sensitivity die vele malen hoger ligt.

[/tikkeltje off topic]

Verwijderd

Logitecht wheelmouse is GEWELDIG ;) ... neem die

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:34

Exirion

Gadgetfetisjist

De oude Microsoft muizen werken ook goed hoor. Ik heb een Explorer muis sinds de introductie, en ook met snelle bewegingen in online FPS spellen doet ie het lekker. Het hangt bij alle optische muizen gewoon van je ondergrond af. Ik gebruik 'm op een wit bureaublad.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Pagina: 1