Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• appel22
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08-09 23:34
Goedenmiddag,

Ik ben bezig om nieuwe telefoons voor thuis aan te schaffen.
Basisstation wat we hebben is een Gigaset 3070isdn .
En de losse telefoons Siemens SL37H.

Wat ik graag wil weten zijn 2 dingen:
- In de winkel waar ik ben wezen kijken hebben ze verteld dat deze telefoons niet geschikt waren i.c.m isdn, maar voor zover ik weet zijn de telefoons van nu het ook niet en dat werkt gewoon goed. Iemand van jullie ook deze toestellen samen met isdn en het werken ?
- Zijn de bovenstaande toestellen te koppelen aan het basisstation of is dit niet op elkaar aan te sluiten (heb zo niet wat duidelijks op internet kunnen vinden).

Alvast bedankt 8)

Inventaris | WhatPulse

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Ik doe een schopje naar Accessoires en GPS-Navigatie :)

Er is een bepaald protocol waarvan de naam me even is ontschoten (iets als GAP staat me bij). Als zowel de basis als het toestel dit protocol ondersteunt, dan zou het in theorie moeten werken. Nu moet je dus alleen nog even uitzoeken hoe dat protocol heet en of beide apparaten het ondersteunen. ;)

En idd: het heet GAP

[ Voor 8% gewijzigd door pven op 21-12-2008 13:35 ]

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• nobodie14
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 04-12-2014
De SL37H kan zonder problemen aangemeld worden op de 3070.

Alleen zullen sommige onderdelen van SL37H niet werken. Zoals SMS, netdiensten etc. Die werken alleen als je ook een compatible centrale voor die onderdelen hebt. Maar die centrales kunnen weer niet zo gemakkelijk geconfigureerd worden als de 307x/407x/SX series met Talk&Surf.

Wij hebben de SL55 (mooi design, waardeloze knopjes) zonder problemen op de 3070 (met SX255 firmware) aangemeld.