Toon posts:

netwerk onder mac nog beroerder dan onder windows?

Pagina: 1
Acties:
  • 233 views

Verwijderd

Topicstarter
In windows is het netwerk vaak gewoon traag en duurt het eindeloos voordat computers verschijnen in de lijst. maar op mijn leopard komen ze vaak gewoon niet totdat ik gereboot hebt, servers komen niet in de finder lijst en ook niet in het netwerk overzicht terwijl ze wel aanstaan (eentje gaat nooit uit) het betreft zowel windows al linux (samba) bakken die niet op komen dagen, in finder staan dus of alle netwerklocaties, of geen. als er geen staan moet ik handmatig gaan zoeken naar locaties met command+k dan het ip intikken dan een error afwachten en met geluk doetie het, met een mac moet dit makkelijker kunnen dus hoe los ik dit op?

macbook (wit) 2.4 ghz, wireless
naar router
rest is bekabeld

mvg, Sven van de Scheur

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

En wat heb je zelf al geprobeerd? Waar heb je naar gezocht? Wat heb je gevonden? Waarom werkte het niet? Welke error krijg je?

Er ontbreekt nog het nodige aan essentiële informatie in je vraag. Dit topic gaat daarom op slot. Je mag een nieuw topic openen, maar vermeld dan duidelijk wat je zelf al gedaan en gezocht hebt. Als je een nieuw topic opent, zou je dan misschien willen letten op hoofdletters en interpunctie. Dat maakt je vraag een stuk leesbaarder.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Dit topic is gesloten.