Toon posts:

9600 Gt Sli probleem ! HELP !

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
heey,,

ik heb ongeveer 2 week geleden mijn nieuwe computer onderdelen gekocht, nou heb ik mijn hele computer weer op nieuw opgebouwd alles geinstaleerd en alles werkte vlekkeloos onder xp ( nou ja vlekkeloos ,, gewoon goed )

Maar nu. Ik stap over van mijn xp naar vista, ik heb vista 2009 black editon gedownload , schijfen geformatteerd, geinstaleerd dus alle componenten weer instaleren, geen probleem

nou vertel ik eerst even mijn set up anders helpt het niet :p

dus nieuw gekocht
Cpu: E8400
Moederbord: MSI P7N Platinum Sli
750 watt voeding

en 2ehands ( die wel werken ( zijn getest in en werkten onder xp )
2x 9600 GT ,,, 1 van XFX en 1 van Colorfull

maar bij het installeren van de nvidia drivers gaat het allemaal niet zo mooi meer, ten eerste doet hij over de installatie wel 10 minuten als het niet langer is,
dan moet hij opnieuw opstarten dat gaat ook allemaal goed,, dus ik naar nvidia control panel, om mijn Sli in te schakelen, dat kan,, maar houd het bij op,,,
als ik op sli inschakelen druk geeft hij aan dat er wat moet worden afgesloten, dus ik op oke drukken , daarna nog het vista schermpje van toestaan, dan word het beeld zwart met zon mooi wit knipperend balkje
en daar blijft het bij, nou was ik er zelf niet bij maar ik heb um om 9 uur s'avonds aan gezet ( en zwart met knipper ) en ben ik weg gegaan,, nou kwam mijn broertje tegen 11 uur thuis en volgens hem stond sli wel aan en bureublad dr voor, hij heefd toen de computer afgesloten en ik heb um de volgende ochtend weer opgestart maar niets, geen sli,, als ik hem weer aan zet krijg ik of zwart scherm of bsod of nvidia werkt niet meer,

goed ik dacht nou dat krijg je met een gedownloade versie,, dus ik bellen en met een legale vista dvd alles weer opnieuw doen,,

het hele zelfde verhaal :( :( :(

PLEASE HELP MIJ _/-\o_

Verwijderd

heb je al ook, andere drivers geprobeerd , oudere driver/nieuwe drivers ectr?

Verwijderd

Topicstarter
sorry vergeten te vermelden,,, ik heb geprobeert: de driver van de xfx cd geloof dat het 172 is ,,
geprobeert via windows update, 175
geprobeert van nvidia.com 180.43
geprobeert van tweakers 180,84 beta