Toon posts:

Probleem met DNS in netwerk

Pagina: 1
Acties:
  • 206 views

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb op een linux servertje zitten experimenteren met bind/named. Bij pingen naar een computer in het domein geeft hij keurig het ip van die computer weer (die in mijn netwerk staat). Nu echter laat hij na een tijdje (een uur of 2) een ander IP adres zien, namelijk van het echte (niet door mij geregistreerde) domein.

Wat kan ik hieraan doen? Ik zou willen dat hij altijd het juiste ip toont bij een ping, namelijk dat van een computer in mijn netwerkje in plaats van de echte computer in het geregistreerde domein.

Bedankt voor de hlup

• ChaserBoZ_
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 04-01 10:58
Verwijderd schreef op zaterdag 20 december 2008 @ 23:53:
Ik heb op een linux servertje zitten experimenteren met bind/named. Bij pingen naar een computer in het domein geeft hij keurig het ip van die computer weer (die in mijn netwerk staat). Nu echter laat hij na een tijdje (een uur of 2) een ander IP adres zien, namelijk van het echte (niet door mij geregistreerde) domein.

Wat kan ik hieraan doen? Ik zou willen dat hij altijd het juiste ip toont bij een ping, namelijk dat van een computer in mijn netwerkje in plaats van de echte computer in het geregistreerde domein.

Bedankt voor de hlup
Klinkt vreemd ;)

Kun je aangeven welk domein het is ?

'Maar het heeft altijd zo gewerkt . . . . . . '

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 09-03 14:42

Equator

Crew Council

#whisky #barista

Hier geef je meer info named/DNS vraag , dus laten we daar maar verder gaan :)
Cross posten is dus niet de bedoeling..

Dit topic is gesloten.