Toon posts:

TV-out HELP

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey,

Heb een groot probleem waar ik al een tijdje mee zit maar waar ik nog steeds geen oplossing voor heb. Ik heb een NVIDIA RIVA TNT 2 ULTRA (TV-OUT)videokaart. Nu wil ik graag Films kijken op mij tvtje via de computer NU is me dat al gelukt (1 maandje lang tot de volgende format) na die format heb ik WIN ME geinstalled en sindsdien werkt de tv-out niet meer WELKE drivers ik ook gebruik. ik heb win 98 se er weer terug opgezet maar nog steeds geen tv out te bekennen. Nu staat er meestal gewoon bij output devices
een met analog monitor (aangevinkt) en een met Digital flat panel (kan ik niet aanvinken)
dus ik WIL DIT GROTE PROBLEEM echt oplossen, kan iemand me AUB helpen want ik wil echt me films weer op de tv kijken
TX ALOT ik ben degene die dit oplost eeuwig dankbaar
(ik heb alle drivers geprobeerd)
(kan het in het bios zitten)?
HELP
tx

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Een apart proggie er voor downen, maar reken niet op hulp ik w8 al een poosje nu dat iemand me met tip en een proggie geeft voor tv-in ;(

• CV_SmileY
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-08 10:05

CV_SmileY

JackOfAllTrades MasterOfNone

Eeej,

vandaag veel prob's met tvin en tvout :-)
probeer dit progje eens :

http://www.tvtool.de/english/download_e.htm

Verwijderd

had ik eerst ook met win me maar na de nieuwe drivers van www.nvidia.com deed het wel weer.

• DaZZle
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 29-06 08:14
Kabel goed aangesloten? Anders maakt de driver dat rondje van de tv inderdaad grijs.

Verwijderd

Topicstarter
Nee die hulpprogrammatjes helpen geen van alle, en ook de nieuwste drivers werken niet.
er MOET iets anders aan de hand zijn maar wat DAT is de vraag!:)

Verwijderd

Topicstarter
Niemand?????
nou doet ie het SOMS wel maar krijg ik alleen zwart wit beeld
terwijl ik de instellingen toch goed heb !!!
help

Verwijderd

Zwart wit kan duiden op NTSC instelling ipv PAL.

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
jup op je kaart ff kijken of daar zon jumpertje zit

Verwijderd

Topicstarter
Nope, heb m op PAL ingesteld hoge kleuren waren kleuren en zelfd 256 kleuren maar geen kleur
plus nadat ik het 3 keer heb geprobeerd doet ie het helemaal niet meer moet ik eerst weer computer opnieuw opstarten stekkertje eropnieuw indoen. en dan kan ik het nog wel is proberen maar werkt het nog niet:( :(
Pagina: 1