Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[VISTA] Voorbeeld foto in verkenner werkt niet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb net VISTA opnieuw geinstalleerd, maar kreeg het volgende probleempje.

Ik zie in de verkenner geen voorbeeld meer van de jpg's die ik op mijn pc heb staan. Ik zie alleen een ACDSee logo bij de foto staan, ook al selecteer ik bij "Weergave" grote pictogrammen. Ook linksonder in het detailvenster zie ik alleen het ACDSee logo. Voordat ik ACDSee installeerde werkte het ook al niet, zag ik bij elke foto dezelfde standaard foto in vista denk ik (een baai met water en bergen).

Ik heb overal gezocht naar een optie om de weergave van de foto weer aan te schakelen, maar tot mijn grote frustratie vind ik die niet......call me stupid......

Wie helpt me ?

Verwijderd

In Explorer: Organize -> Folder and Search options -> View - > Always show icons, never thumbnails.
Die uitvinken?

Verwijderd

Topicstarter
Oeps, ik heb het al gevonden....ik zal het hier ook even neerzetten zodat anderen er misschien ook wat aan hebben.

Bij "extra-mapopties-weergave" in de verkenner kan je kiezen voor de optie "altijd pictogrammen weergeven, nooit miniatuurweergave". En die had ik dus per ongeluk aangevinkt.......

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op zaterdag 20 december 2008 @ 20:59:
In Explorer: Organize -> Folder and Search options -> View - > Always show icons, never thumbnails.
Die uitvinken?
Hee........in de tussentijd dat ik mijn oplossing schreef, kreeg ik bovenstaand antwoord in de Engelse variant ook al......Thanx !

Verwijderd

Ik heb echter hetzelfde probleem, maar de oplossing werkt niet.
het rare is daarbij: op het begin dat je een map opent, kan je de foto wel zien, zodra alles 'geladen' is, gaat alles op onzichtbaar en krijg ik een standaard jpg plaatje.