Ik ben vrijgezel omdat mijn schoonouders geen kinderen konden krijgen!, Ook heb ik zovaak ergens schijt aan dat ik stront tekort kom!
Verwijderd
behaald met Exact Audio Copy.
http://www.exactaudiocopy.de/
Misschien het proberen waard
PS: In het verleden ondersteunde niet elk programma en/of elke brander die "RAW DAO-06" modus, maar tegenwoordig bijna altijd wel ...
[ Voor 26% gewijzigd door SKiLLa op 20-12-2008 21:09 ]
'Political Correctness is fascism pretending to be good manners.' - George Carlin
ThanksVerwijderd schreef op zaterdag 20 december 2008 @ 21:02:
Aan DiscDupe kan ik je niet helpen, ikzelf heb zeer goede resultaten
behaald met Exact Audio Copy.
http://www.exactaudiocopy.de/
Misschien het proberen waard
Ook hier ga ik eens naar kijken, Maar ik hou me nogsteeds aanbevolen voor Plextor DiscDupe 1.07 of later (geloof dat 1.13 de laatste versie was) omdat dit een klein maar heel goed programma'tje is/was.SKiLLa schreef op zaterdag 20 december 2008 @ 21:07:
Volgens mij kun je zo ongeveer elk brandprogramma gebruiken dat de "RAW DAO-96" modus ondersteunt, daarmee wordt namelijk een bit-by-bit kopie van de disk gemaakt (zover mogelijk althans).
PS: In het verleden ondersteunde niet elk programma en/of elke brander die "RAW DAO-06" modus, maar tegenwoordig bijna altijd wel ...
Ik ben er inmiddels achter dat dit onderdeel was van het Plextor Manager 2000 programma dat in de tijd veel bij de SCSI branders werd geleverd.
Ik ben vrijgezel omdat mijn schoonouders geen kinderen konden krijgen!, Ook heb ik zovaak ergens schijt aan dat ik stront tekort kom!
Verwijderd
Ga naar de website www.cdrinfo.com.
Tik in de searchbalk: Plextor manager 2000.
Klik hierna op de eerste link in de resultaat lijst, en je kan hem nu opslaan op je harddisk.
edit:dit is trouwens versie 1.10
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 23-12-2008 17:04 ]
Of je plaatst gewoon de link die de search oplevertVerwijderd schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 17:02:
Je kan Plextor manager 2000 ook downloaden.
[ Voor 3% gewijzigd door RobIII op 23-12-2008 17:06 ]
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Je eigen tweaker.me redirect
Over mij
RobIII schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 17:06:
[...]
Of je plaatst gewoon de link die de search oplevert
De directe linkt post 'ie net
Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/
Verwijderd schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 17:02:
Je kan Plextor manager 2000 ook downloaden.
Klik hierna op de eerste link in de resultaat lijst, en je kan hem nu opslaan op je harddisk.
edit:dit is trouwens versie 1.10
RobIII schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 17:06:
[...]
Of je plaatst gewoon de link die de search oplevert
Tenslotte ben ik nogsteeds Plextor gebruiker dus ik heb recht op die software