Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

DiscDupe Bit by bit kopieer programma, Bestaan ze nog...?

Pagina: 1
Acties:

• crack_en_hack
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 21-09 23:20
Beste tweakers,

Jaren geleden had ik bij mn aller eerste brander een programma dat bit voor bit naukeurig kom kopieeren en niet meer dan dat.
De brander was van Plextor maar of dat programma dat ook was weet ik niet meer...
Via google kwam ik er wel achter dat Plextor ooit zo'n programma had (DiscDupe 1.07) maar ik kan het nergens meer downloaden/vinden dus of het ook dat programma was weet ik niet.

Nou zoek ik nu dat programma weer omdat ik het toch wel erg handig vond, met name voor audio CD's omdat deze zo perfect 1op1 kopieen kon maken op 1 speed.

Het hoeft niet persé dat Plextor programma te zijn maar weet iemand of er nog meer van dit soort bit by bit programma's zijn of weer iemand waar Plextor DiscDupe 1.07 te downloaden is?

Mijn dank is groot _/-\o_

Ik ben vrijgezel omdat mijn schoonouders geen kinderen konden krijgen!, Ook heb ik zovaak ergens schijt aan dat ik stront tekort kom!

Verwijderd

Aan DiscDupe kan ik je niet helpen, ikzelf heb zeer goede resultaten
behaald met Exact Audio Copy.

http://www.exactaudiocopy.de/

Misschien het proberen waard

• SKiLLa
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

SKiLLa

Byte or nibble a bit ?

Volgens mij kun je zo ongeveer elk brandprogramma gebruiken dat de "RAW DAO-96" modus ondersteunt, daarmee wordt namelijk een bit-by-bit kopie van de disk gemaakt (zover mogelijk althans).

PS: In het verleden ondersteunde niet elk programma en/of elke brander die "RAW DAO-06" modus, maar tegenwoordig bijna altijd wel ...

[ Voor 26% gewijzigd door SKiLLa op 20-12-2008 21:09 ]

'Political Correctness is fascism pretending to be good manners.' - George Carlin

• crack_en_hack
Verwijderd schreef op zaterdag 20 december 2008 @ 21:02:
Aan DiscDupe kan ik je niet helpen, ikzelf heb zeer goede resultaten
behaald met Exact Audio Copy.

http://www.exactaudiocopy.de/

Misschien het proberen waard
Thanks :) , zo snel gezien lijkt het me een handig progje, van t weekend maar ff mee spelen.
SKiLLa schreef op zaterdag 20 december 2008 @ 21:07:
Volgens mij kun je zo ongeveer elk brandprogramma gebruiken dat de "RAW DAO-96" modus ondersteunt, daarmee wordt namelijk een bit-by-bit kopie van de disk gemaakt (zover mogelijk althans).

PS: In het verleden ondersteunde niet elk programma en/of elke brander die "RAW DAO-06" modus, maar tegenwoordig bijna altijd wel ...
Ook hier ga ik eens naar kijken, Maar ik hou me nogsteeds aanbevolen voor Plextor DiscDupe 1.07 of later (geloof dat 1.13 de laatste versie was) omdat dit een klein maar heel goed programma'tje is/was.
Ik ben er inmiddels achter dat dit onderdeel was van het Plextor Manager 2000 programma dat in de tijd veel bij de SCSI branders werd geleverd.

Ik ben vrijgezel omdat mijn schoonouders geen kinderen konden krijgen!, Ook heb ik zovaak ergens schijt aan dat ik stront tekort kom!

Verwijderd

Je kan Plextor manager 2000 ook downloaden.
Ga naar de website www.cdrinfo.com.
Tik in de searchbalk: Plextor manager 2000.
Klik hierna op de eerste link in de resultaat lijst, en je kan hem nu opslaan op je harddisk.

edit:dit is trouwens versie 1.10

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 23-12-2008 17:04 ]

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Verwijderd schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 17:02:
Of je plaatst gewoon de link die de search oplevert ;)

[ Voor 3% gewijzigd door RobIII op 23-12-2008 17:06 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

• BHQ
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 25-11 21:01

BHQ

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Nu online

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Ik geloof dat dit meer iets voor CSA, aangezien dit gewoon om de software gaat en niet echt iets te maken heeft met opslagmedia of I controllers kwa hardware en we zitten hier toch in het hardware deel van het forum. ;) Dus een kleine verhizing naar CSA.

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

• crack_en_hack
Verwijderd schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 17:02:
Klik hierna op de eerste link in de resultaat lijst, en je kan hem nu opslaan op je harddisk.

edit:dit is trouwens versie 1.10
RobIII schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 17:06:
[...]

Of je plaatst gewoon de link die de search oplevert ;)
Yapser schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 17:55:
[...]

[...]

De directe linkt post 'ie net 8)7
d:)b Super, hier kom ik een stuk verder mee, helaas is die download een update voor als je al een oudere versie hebt draaien, maar die zal vast ook ergens legaal te vinden zijn.
Tenslotte ben ik nogsteeds Plextor gebruiker dus ik heb recht op die software :9

Pagina: 1