Toon posts:

Acer garantie

Pagina: 1
Acties:
  • 209 views

Verwijderd

Topicstarter
hey,

ik heb gister een Acer Aspire 7730ZG-323G32MN bestelt op laptopshop.nl,
maar nu lees ik vandaag van topics over acer en zie ik dat ik ook het acer advantage pakket erbij had kunnen nemen ( http://www.laptopshop.nl/...d15-warranty-upgrade.html ) , waardoor ik ipv 12 maanden 36 maanden garantie zal hebben.

Mijn vraag is of ik dat nu, nadat ik dus die laptop al heb bestelt nog steeds zoeen garantie pakket erbij kan nemen??

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Wat zegt de winkel?

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• 3dfx
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 20 december 2008 @ 19:13:
Mijn vraag is of ik dat nu, nadat ik dus die laptop al heb bestelt nog steeds zoeen garantie pakket erbij kan nemen??
Ja, normaalgesproken wel, tot iets van 90 dagen na aankoop.

[ Voor 36% gewijzigd door 3dfx op 20-12-2008 19:15 ]

• bvriesema
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-01 21:12
Van de website waarnaar je zelf linkt
Extra garantie, betere garantie
Zorgeloos nog jaren vooruit met uw Acer laptop? Kies dan voor de Acer Gold15 Warranty Upgrade.
Met dit AcerAdvantage-programma wordt de standaard 12 maanden fabrieksgarantie verlengd tot maar liefst 36 maanden. Bovendien hoeft u in het geval van een defect de laptop niet meer op te sturen, maar wordt deze bij u opgehaald en binnen 5 werkdagen gerepareerd en wel terugbezorgd.

Het gemak van Acer Gold
U kunt Acer Gold Warranty Upgrade direct met uw nieuwe Acer laptop aanschaffen. Als u al in het bezit bent van een Acer, dan dient de Warranty Upgrade binnen 365 dagen vanaf de aanschaf van de laptop te worden aangekocht en geactiveerd.

De aankoopdatum toont u aan door een kopie factuur of kassabon naar Acer op te sturen.

Gratis Acer laptoptas en muis
Klanten die kiezen voor de Acer Gold Warranty Upgrade verdienen iets extra's. Iedereen die een Acer Advantage-pakket koopt krijgt naast de extra service en garantie een fraaie Acer muis met dito tas. In deze tas vindt u het registratieformulier. Voortaan zorgeloos mobiel op pad dus!
Je kunt deze nog later aanschaffen.

Verwijderd

Topicstarter
bvriesema schreef op zaterdag 20 december 2008 @ 19:18:
Van de website waarnaar je zelf linkt

[...]

Je kunt deze nog later aanschaffen.
oja haha, stom dat ik dat niet geleze heb 8)7

maar bedankt!!!

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20:10
Zoals je hebt kunnen lezen tijdens het registreren verwachten we op GoT wat meer inzet. Dit zijn dan ook dingen die je prima zelfstandig uit kan zoeken met behulp van een zoekmachine, een ervaringen-topic of misschien de FAQ .

Dit topic gaat dus op slot en we wensen je nog veel succes met het zoeken.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.