Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[XP] Quicklaunch incoon maken d.m.v. jpeg o.i.d

Pagina: 1
Acties:
  • 172 views

• crack_en_hack
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 21-09 23:20
Beste tweakers,

Vandaag zat ik mijn hele startmenu eens op te schonen en bij programma's bijpassende (gelijk aan de snelkoppeling) incoontjes toe te voegen i.p.v. het standaard incoon.

Alleen bij een aantal kan ik geen ander pictogram kiezen.

Zo heb ik in mijn startmenu -> programma's 1 uitschuifbaar menu gemaakt met al mijn Adobe programma's en zo ook met Office en DVD Rip programma's.
Nou wil ik bij de Adobe en Office het logo gaan gebruiken als quicklaunch icoon, Alleen kan ik nergens een Adobe en Office icoon vinden die gelijk is aan het logo, Office heeft zelfs helemaal geen pictogram keuze.
Dus wil ik die eventueel zelf maken.

Iemand enig idee hoe en of dit kan, of heeft iemand wel een Office 2003 en Adobe quicklaunch pictogram?

Alvast bedankt _/-\o_

Ik ben vrijgezel omdat mijn schoonouders geen kinderen konden krijgen!, Ook heb ik zovaak ergens schijt aan dat ik stront tekort kom!

• Snowwie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 27-11 04:51
Pictogrammen maken is simpel: Download Irfanview, resize een willekeurig plaatje dat je vind op internet naar 25x25 en save em als *.ico.

Wat betreft je zoektocht naar pictogrammen voor bovengenoemde programma's:

Voor Office 2003 -> Klik hier, en zoek maar uit
Voor Adobe Quicklaunch -> Kijk hier even.

Kun je met Irfanview zo aanpassen. :)

Mijn YouTube Channel

• crack_en_hack
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 21-09 23:20
_/-\o_ Gelukt! d:)b

Ik ben vrijgezel omdat mijn schoonouders geen kinderen konden krijgen!, Ook heb ik zovaak ergens schijt aan dat ik stront tekort kom!

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Voortaan eerst zelf zoeken - dit is wel heel erg simpel terug te vinden via Google of watdanook.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Dit topic is gesloten.