Toon posts:

Nieuwe receiver - Welke speakerset is het best?

Pagina: 1
Acties:
  • 267 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Dinsdag ga ik een nieuwe receiver ophalen, de Sony STR-DG820.

Nu is mijn vraag eigenlijk: welke speakerset past er het best bij? Zelf zat ik te denken aan JBL, een satelieten speakersysteem met 5.1 geluid.

Heeft iemand tips welke speakerset een goede is die op de receiver werkt?

Vriendelijke groet,
Richard

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 20 december 2008 @ 17:40:
Hallo,

Dinsdag ga ik een nieuwe receiver ophalen, de Sony STR-DG820.

Nu is mijn vraag eigenlijk: welke speakerset past er het best bij? Zelf zat ik te denken aan JBL, een satelieten speakersysteem met 5.1 geluid.

Heeft iemand tips welke speakerset een goede is die op de receiver werkt?

Vriendelijke groet,
Richard
Hoe moeten wij hier een advies over geven? Elke speaker die een conus heeft, werkt goed op die receiver.
FF serieus: je zult zelf moeten zoeken en luisteren. Dat kunnen/ gaan we namelijk niet voor jou doen! :P

• NvM
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 05-02 17:17

NvM

Er wordt hier op prijs gesteld als je zelf eerst wat onderzoek hebt gedaan naar 5.1 speakersets die jou aanspreken. Wat is je budget? Wat voor eisen stel je aan een 5.1 speakerset? Moet ook nog een esthetische functie hebben?

Maar omdat het bijna kerst is:

JBL SCS 178
Goede prijs/kwaliteit verhouding, mijn huisgenoot heeft deze set ook, klinkt leuk voor de prijs. Voor verdere ervaringen staan er genoeg op Kieskeurig.nl en hier op GoT ook.

Kef KHT-2005.2
Kef is een goed luidspreker merk en deze set mag er ook zeker zijn. Wel duurder dan de JBL set. Ook hier kun je voor meer ervaringen rondlezen op GoT of de ervaringen bij Kieskeurig.

Dit zijn maar twee voorbeelden van fatsoenlijke 5.1 luidsprekersets. Zoek wat verder en verdiep je meer in de materie. Zelf luisteren is erg belangrijk!

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13:23

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

Hoi, en welkom op GoT.

Dit forum is geen "vraag en krijg antwoord" forum, maar een discussieforum. Het is dus de bedoeling dat je zelf eerst onderzoek doet voordat je hier een topic opent.

Ik stel voor dat je kijkt naar De Algemene Voorwaarden en Het algemeen beleid. Ook dit subforum heeft een beleid: AUD beleid. Dan begrijp je ook waarom dit topic op slot gaat.

[ Voor 98% gewijzigd door teacher op 20-12-2008 18:59 ]

Wise enough to play the fool

Dit topic is gesloten.