Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Geluid Playstation 3 op Samsung 245b 24''

Pagina: 1
Acties:

• koekhapperr
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 30-11 17:03
Goedendag,

Ik was van plan mijn Playstation 3 op mijn PC-scherm aan te sluiten (Samsung 245b). Ik heb hiervoor een HDMI--->DVI kabel voor aangeschaft. Het probleem is echter dat ik nu nog voor geluid moet zorgen.

Ik wil de ps3 namelijk aansluiten op mijn 2.1 set philips mms430.

Na veel zoeken op internet ben ik er eigenlijk nog niet wijzer van geworden hoe ik dat moet doen :| .

Nu zit er op de achterzijde van de ps3 een optische geluidsaansluiting. Zijn er ook kabels met aan de ene zijde een optische aansluiting en aan de andere zijde een mini-jack?

Misschien moet er een nog veel simpelere manier zijn, en zit ik gewoon moeilijk te doen.

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

Alvast bedankt.

• Aight!
  • Registratie: Juli 2004
  • Nu online

Aight!

'A toy robot...'

Je zou die scart aansluitingskabel toch kunnen gebruiken? Alleen dan niet de gele stekker aansluiten, alleen rood en wit.

Geloof niet dat er een verloop stekker is van optisch naar mini-jack. Makkelijkste en beste zou zijn als je receiver HDMI in en out had of Optisch.

• koekhapperr
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 30-11 17:03
Aight! schreef op zaterdag 20 december 2008 @ 16:18:
Je zou die scart aansluitingskabel toch kunnen gebruiken? Alleen dan niet de gele stekker aansluiten, alleen rood en wit.

Geloof niet dat er een verloop stekker is van optisch naar mini-jack. Makkelijkste en beste zou zijn als je receiver HDMI in en out had of Optisch.
Ik heb volgens mij geen aansluitmogelijkheden voor die rode en witte op m'n subwoofer.... :?

Misschien rood en wit----> male + mini jack?

[ Voor 4% gewijzigd door koekhapperr op 20-12-2008 16:27 ]

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

koekhapperr schreef op zaterdag 20 december 2008 @ 16:25:
[...]

Ik heb volgens mij geen aansluitmogelijkheden voor die rode en witte op m'n subwoofer.... :?

Misschien rood en wit----> male + mini jack?
Inderdaad rood/wit naar mini-jack en je bent klaar.

PSN: Shiver23

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 26-11 13:17

PromoX

Flying solo

Hardwarevragen en problemen horen ook in Spielerij - Problemen & Vragen.

And I'm the only one and I walk alone.