Goede 2.1 set / Klipsch Promedia 2.1 THX?

Pagina: 1
Acties:

• Sjaak_Trekhaak
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
Ik ben op zoek naar een vervanger voor mijn X-540 5.1 systeem van Logitech. Deze set heb ik gekocht toen ik nog veel games speelde, echter 90% van het geluid wat nu uit de PC komt is muziek.

Ik ben daarom op zoek naar een 2.1 systeem, mag best wat kosten, wat elk type muziek helder en mooi afspeelt. Op het internet heb ik al wat reviews en meningen uitgezocht, waarbij ik uiteindelijk een paar keer bij de Klipsch Promedia 2.1 THX set uit kwam. Echter, ik kan nergens een webshop in NL vinden wie deze set verkoopt. Op eBay zijn er een beperkt aantal verkopers in de VS - is dus eventueel een mogelijkheid.

Weet iemand waar deze set eventueel wel te koop is?
Of, weet je een goede 2.1 set, anders dan deze Klipsch set?
Ik hoor het graag!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Op 1dayfly stond een weekje geleden de Roth Audio Blob 2 voor 60 euro. Een totaal andere prijsklasse, maar het zijn ook speakertjes die op de markt kwamen voor 300 euro en ook toen goede reviews kregen. Misschien een overweging waard als je ze ergens kan vinden voor een goede prijs.

Ik ken het merk overigens verder ook niet, maar ze vielen me toen op.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Verwijderd

hoi rippance..
ik heb jou berichtje gelezen, en ik heb een heel mooi setje (als nieuw) klipsch promedia 2.1 thx boxen staan.
de doos en de papieren ontbreken helaas, (dat is anders niets voor mij).
de set is vrij van beschadigingen en ongeveer twee jaar.. 2 a 3 uur per week gebruikt.
(vanwege het verrichten van administratie heb ik ze alleen met achtergrond muziek gebruikt).

de reden dat ik de set wegdoe is.. dat ik de hoeveelheid bassen een beetje teveel van het goede vind.
mijn kantoortje bestaat ook alleen maar uit.. beton zijl en drie meubeltje`s
op het moment dat ik ze beluisterde in de studio van audio import, leken de bassen veel milder.
inmiddels gebruik ik alweer 3 jaar het eerste sataliet setje van klipsch 2.0. Quintet (zonder bas unit)
deze boxen hebben een eigen baspoortje en dat vind ik prima qua geluid.

ik heb er wel... een aantal jaar over getwijfeld of ik de set wel weg zou doen.
ik heb er namenlijk nog bijna 400 € voor betaald.
omdat de boxen voor mij nog wel veel waard zijn, maar dat er niet voor kan vragen.
wil ik er ook defenitief afstand van kunnen doen.. en daar wil ik dan ook een.. geen gezeur prijs van maken.
ik woon in de gemeente uithoorn en zonder verzendkosten is de prijs is 150 €.
als je hier wat mee kan, laat mij dan even wat van je weten dan kan ik ze installeren om te beluisteren.
mijn email adres is... plaisant@hetnet.nl
m.v.g. ruud plaisant van der wal.