Ik ben op zoek naar een vervanger voor mijn X-540 5.1 systeem van Logitech. Deze set heb ik gekocht toen ik nog veel games speelde, echter 90% van het geluid wat nu uit de PC komt is muziek.
Ik ben daarom op zoek naar een 2.1 systeem, mag best wat kosten, wat elk type muziek helder en mooi afspeelt. Op het internet heb ik al wat reviews en meningen uitgezocht, waarbij ik uiteindelijk een paar keer bij de Klipsch Promedia 2.1 THX set uit kwam. Echter, ik kan nergens een webshop in NL vinden wie deze set verkoopt. Op eBay zijn er een beperkt aantal verkopers in de VS - is dus eventueel een mogelijkheid.
Weet iemand waar deze set eventueel wel te koop is?
Of, weet je een goede 2.1 set, anders dan deze Klipsch set?
Ik hoor het graag!
Ik ben daarom op zoek naar een 2.1 systeem, mag best wat kosten, wat elk type muziek helder en mooi afspeelt. Op het internet heb ik al wat reviews en meningen uitgezocht, waarbij ik uiteindelijk een paar keer bij de Klipsch Promedia 2.1 THX set uit kwam. Echter, ik kan nergens een webshop in NL vinden wie deze set verkoopt. Op eBay zijn er een beperkt aantal verkopers in de VS - is dus eventueel een mogelijkheid.
Weet iemand waar deze set eventueel wel te koop is?
Of, weet je een goede 2.1 set, anders dan deze Klipsch set?
Ik hoor het graag!