Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Websites blokkeren

Pagina: 1
Acties:
  • 295 views

• xoniq
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10:54
Goedemiddag.

Ons nichtje van 7, die zit wel es regelmatig achter mijn vader zijn pc te internetten (voor sites van die flash spelletjes enz.) en ze begint te ontdekken dat er meer sites zijn.
Zo is ze ook al achter youtube gekomen en gaat de daar rondkijken.
En zo komt ze steeds verder en verder het internet op, en we willen het een beetje gaan begrenzen.

Dus hierbij mijn vraag:

Bestaat er een applicatie, die gewoon met 1 snelkoppeling kan opstarten, die dan op de achtergrond draait, en alleen websites toestaan die zijn toegevoegd in die applicatie?

Zo ja, wat kunnen jullie mij aanraden?

Alvast bedankt.

• Yor
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 29-11 20:10

Yor

Yor1313#2571

netnanny is volgens mij wat je zoekt...

http://yor.minitroopers.com

• Onbekend
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online

Onbekend

...

Gebruikt ze IE ?
Dan kan je via Extra->Internet opties, tabblad Inhoud Internetrestricties inschakelen.
(In FF heb ik deze functie nog niet gevonden.)

[ Voor 18% gewijzigd door Onbekend op 20-12-2008 15:17 ]

Speel ook Balls Connect en Repeat

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

een proxy

[ Voor 87% gewijzigd door Fish op 20-12-2008 15:25 ]

Iperf

• xoniq
@Yor,

Dank je, zal even op die site kijken.

@Onbekend (Leuke naam),

Als ik dat doe, dan kan mijn vader ook verder niks meer...
Dus het is het makkelijkste als je een applicatie kan 'togglen'.

• aZuL2001
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-10 22:55
Daarvoor heb je toch useraccounts ?
Dan kan iedere user zijn eigen setting en rechten hebben :)

Abort, Retry, Quake ???

• xoniq
Ja klopt, maar het is zo dat me nichtje dan ff gewoon achter de PC gaat zitten, die heeft geen eigen account nodig. Enige wat ze doet is wat internetten in firefox.

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Helaas krijg ik bij dit topic niet echt het idee dat je zelf hebt gezocht. Als je nichtje ziet dat je vader eerst op knop A drukt, en dat zij daarna een foutmelding krijgt bij het bezoeken van een website begrijpt ze zelf snel genoeg hoe ze de beveiliging weer moet uitschakelen. Maak dus een eigen account voor haar aan en installeer daar een eenvoudig vindbare applicatie op. Lees gerust Policy: Alle regels die op het forum gelden nog eens door want dit topic is niet van het niveau waarop we dat graag zien

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.