[iPod] Restore maar niet dataloss

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Risce
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09-08 09:34
Hallo,

ik ben in het bezit van een iPod 5.5 30GB en ik heb een probleem waarbij iTunes niet meer mijn iPod wilt benaderen en de iPod schijnbaar leeg is.

Nadat ik EphPod heb gebruikt, kon iTunes mijn iPod niet meer lezen. De muziek deed het nog prima, maar ik kon er eigenlijk dus geen nieuwe muziek meer op zetten. Ik heb dit proberen te verhelpen door de iPod te resetten (6 seconden shift en menu inhouden). Er verscheen toen een helder Apple-logo op een zwarte achtergrond in de display.

Daarna kan iTunes nog steeds de iPod niet lezen en bovendien lijken alle nummers van mijn iPod verdwenen. Ik hoop dat dit laatste niet het geval is, maar hoe dan ook: ik wil eigenlijk de Restore functie (zie plaatjes hieronder) van iTunes niet gebruiken, omdat hij dan waarschuwt dat ik alle data kwijt ga raken, dus 27gb aan onvervangbare nummers.

Help?

Plaatjes
http://i269.photobucket.c...61/Risce/ipodrecovery.jpg (foutmelding in iTunes)
http://i269.photobucket.c...1/Risce/ipodrecovery2.jpg (Restore waarschuwing)

Theorie: Ja. Praktijk...uh. Nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 10:01
Via ephPod kun je ook muziek kopiëren naar je PC, heb je dat al geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitch
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 09-10 18:21
Ephpod gebruiken om je nummers eraf te halen ?
en dan weer restoren in iTunes.
Ik heb ook weleens zoiets gehad, alternatieven voor iTunes zijn niet altijd compatible met iTunes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

En anders de iPod starten in disk mode en de bestanden met de hand naar je computer kopiëren. De muziek is via de verkenner te vinden onder iPod_Control -> Music. Mogelijk moet je het weergeven van verborgen bestanden in de verkenner aanzetten. De bestanden zullen een niet herkenbare naam hebben, maar als je ze weer aan iTunes toevoegt wordt dat weer rechtgetrokken. Je verliest zo wel playcounts en playlists, maar ik neem aan dat de muziek het belangrijkste is.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/