*grinnik*
Ja, zo'n ding zou ik ook wel eens willen zien
, ben benieuwd
.
, ben benieuwd
.
George Orwell considered some variations of 1984. All money should be marked so that anything could be traced back and men should be made to carry devices so that their position would be known. It seemed so unrealistic that he dropped these ideas..
GET A LIFE!!!!!
Dit is min of meer heiligschennis!!!!
Ik hoop voor je lijf en leden dat dit een grapje is...maar dan wel een hele zieke!!!
Dit is min of meer heiligschennis!!!!
Ik hoop voor je lijf en leden dat dit een grapje is...maar dan wel een hele zieke!!!
reserveringshouder Tesla Model 3
halleluja !!
Just 'cause I'm paranoid doesn't mean they're not after me | The only operating system that does what you want: LFS
AUAUAUAUAAUA.... pijnlijk
...
Wie heeft je wijsgemaakt dat dat kan???
Maar uh... ok ook mindere vragen verdienen een antwoord: Zo'n mobo bestaat niet!!!
RDRAM hoort bij intel. Overeenkomsten zat, beide zijn te duur, beide niet te leveren, beide beweren dat ze foutloos zijn
.. etc
Neem voor een T-Bird gewoon een asus of abit mobo
... ZONDER rdram (maar met DIMM
...Wie heeft je wijsgemaakt dat dat kan???
Maar uh... ok ook mindere vragen verdienen een antwoord: Zo'n mobo bestaat niet!!!

RDRAM hoort bij intel. Overeenkomsten zat, beide zijn te duur, beide niet te leveren, beide beweren dat ze foutloos zijn
.. etcNeem voor een T-Bird gewoon een asus of abit mobo
... ZONDER rdram (maar met DIMM
Worsie komt cdfreak nog wel een keer tegen...
End dan:
End dan:
Phreak... wedden dat dat lukt... 
Garandeer niet dat die het nog doet maar het past echt wel
(beetje proppen

Garandeer niet dat die het nog doet maar het past echt wel
(beetje proppen
hoe maak je tweakers kwaad LOL 

Just 'cause I'm paranoid doesn't mean they're not after me | The only operating system that does what you want: LFS
Ok Phreak ik ga de uitdaging aan
..
CTW hebben jullie nog een Celly en een Slot a mobo liggen voor een 'test' op t.net
..CTW hebben jullie nog een Celly en een Slot a mobo liggen voor een 'test' op t.net
Pagina: 1
RDRAM???