2021 Golf Style 1.5 eTSI lime yellow|Iphone 15 pro 1Tb
kun je geen 2e audio spoor maken en dan een piep erop, en het luid op je eerste spoor even wegfaden ?
Heb het op die manier gedaan inderdaad. Wel een gedoe zeg. Op internet gezocht op beep.mp3, wav etc. Veel gevonden. Meestal kun je de audio files luisteren op een site. Veel pieps geven in de videobewerkingssoftware echter een andere cq helemaal geen piep zoals ze tijdens het beluisteren op de site doen.
2021 Golf Style 1.5 eTSI lime yellow|Iphone 15 pro 1Tb
De enigste manier om dit te doen is zoals je het nu hebt gedaan. Beetje onduidelijke vraag. Je verwachtte toch niet dat we je helemaal gaan uitleggen hoe je video/audio moet monteren.
Wat bedoel je met helemaal geen piep of een andere piep? Importeer je dan wel het bestand goed? Word het wel ondersteund door de software?
Wat bedoel je met helemaal geen piep of een andere piep? Importeer je dan wel het bestand goed? Word het wel ondersteund door de software?
Verwijderd
Ik monteer zelf met Adobe, maar ik heb wel ervaring met bepaalde beeps e.d.
-Eerst ga je gewoon naar findsounds.com, en zoek je naar ''beep'', vervolgens download je die.
-Daarna importeer je '''beep'' en plak je deze gewoon over het audiospoor waar het desbetreffende word word gezegd.
-vervolgens zou alles moeten kloppen.
als de muziek dan niet klopt(frequentie hoger/lager) dan raad ik je toch aan betere montagesoftware te gebruiken, ik ken jouw programma niet, en ook niet om je af te kraken ofzo, maar je kan beter Sony Vegas of Adobe Premiere pro gebruiken, is toch een tikkeltje beter(eigen ervaring)
maar zoals maniacshouse ook zegt, gewoon je vraag beter verwoorden, er kunnen zoveel problemen zijn, maar het lijkt me het meest logische dat dit je probleem is.
-Eerst ga je gewoon naar findsounds.com, en zoek je naar ''beep'', vervolgens download je die.
-Daarna importeer je '''beep'' en plak je deze gewoon over het audiospoor waar het desbetreffende word word gezegd.
-vervolgens zou alles moeten kloppen.
als de muziek dan niet klopt(frequentie hoger/lager) dan raad ik je toch aan betere montagesoftware te gebruiken, ik ken jouw programma niet, en ook niet om je af te kraken ofzo, maar je kan beter Sony Vegas of Adobe Premiere pro gebruiken, is toch een tikkeltje beter(eigen ervaring)
maar zoals maniacshouse ook zegt, gewoon je vraag beter verwoorden, er kunnen zoveel problemen zijn, maar het lijkt me het meest logische dat dit je probleem is.
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 02-01-2009 11:31 ]
Magix videodeluxe is volgens mij een uitstekend videobewerkingsprogramma maar dit is wel een erg basale vraag. Het geluid in het audiospoor moet op de bepaalde plek worden uitgezet (of volume op 0) en vervolgens moet je de piep in een ander audiospoor toevoegen.
Lucht en leegte, zegt Prediker, alles is leegte.
Verwijderd
Pieptoon die op tv gebruikt word is meestal een 1khz toon.. Pure sinus.. deze kun je onder andere vinden onder de meeste colorbars in camera's en software... Daar is proberen?
Piepgeluiden kun je ook zelf maken met de toongenerator in cooledit of soortgelijke programma'sVerwijderd schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 16:08:
Pieptoon die op tv gebruikt word is meestal een 1khz toon.. Pure sinus.. deze kun je onder andere vinden onder de meeste colorbars in camera's en software... Daar is proberen?
Ze kenne lulle wat ze willen, maar 12 wijven hebben 24 billen
Pagina: 1