Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Upload veld werkt nooit

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik heb sinds enige tijd een vreemd probleem met mijn pc.
Namelijk: als ik iets wil uploaden via een upload-veld, werkt het niet Denk maar aan een bijlage in hotmail, een foto op facebook, een pdf bijlage bij een invulformulier etc...

Gewoon uploaden via FTP werkt wel perfect.

Ik heb uiteraard al één en ander gezocht op het web, maar niet meteen iets bruikbaars gevonden.
Vrij zeker dat ik virus en spyware vrij ben, dus daar ligt het probleem volgens mij niet.

Zit achter een linksys router, waar voor zover ik weet geen wijzigingen zijn aan gebeurd.

Iemand suggesties? :?

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Krijg je dit ook als je de site bijvoorbeeld als test in de Trusted Sites of Local Interanet Zone zet? Zoja, is het vast een probleem met je beveiligingsinstellingen binnen Internet Explorer.

Welke versie van Windows/IE gebruik je? Wat heb je zoal geprobeerd, en met welke termen heb je gezocht? Erg belangrijke info!

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Verwijderd

Topicstarter
Het is geen IE probleem, gebruik voornamelijk Firefox en heb het ook daar.

Blijkbaar ligt het toch ergens aan mijn netwerk, want hier vanop het werk lukt het wel.
Ik kan natuurlijk nu niet aan mijn routerinstellingen, maar van zodra ik thuis ben, neem ik een kijkje of er daar misschien toch ergens poorten geblokkeerd zijn of iets in die aard... 8)7

• StephanVierkant
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-11 14:41
Verwijderd schreef op maandag 22 december 2008 @ 14:35:
Het is geen IE probleem, gebruik voornamelijk Firefox en heb het ook daar.

Blijkbaar ligt het toch ergens aan mijn netwerk, want hier vanop het werk lukt het wel.
Je gebruikt een laptop? Als je eens een klein bestandje (1kb) probeert, heb je dan het probleem ook?

Verwijderd

Topicstarter
Mijn excuses voor de bump... :X

Gebruik inderdaad een laptop, en zoals hierboven al gesuggereerd, werkt het wel met bestandjes die minder dan 10kb zijn.... 8)7

In routerinstellingen staat helemaal niks geblokkeerd of geforwarded of wat dan ook.