Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

HP C7280: Incorrect ink cartridges

Pagina: 1
Acties:

• BugBoy
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 30-11 23:07
Ik sluit zojuist mijn (nieuwe) HP C7280 printer aan. Tijdens de installatie ging er iets fout en ik krijg nu de melding dat er verkeerde inkt cartridges in de printer zitten. Ik moet morgen het e.e.a. printen en support wordt lastig in het weekend. Weet iemand wat hier aan de hand is? De printer komt net uit de doos en de inkt cartridges zitten er net in. Ik heb het idee dat de printer denkt dat ik de verkeerde cartridge in de printer heb zitten.

De exacte melding is "incorrect ink cartridge(s). The following ink cartridges cannot be used after device initialization and must be replaced." (en dan 6 blokjes die elk een cartridge voorstellen). Het is toch niet dat er een setje cartridges wordt bijgeleverd, waarmee je alleen de printer kunt inregelen en dan een nieuw setje mag aanschaffen?

The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start.

• BugBoy
Ik ben weer een stapje verder. De eerste keer ging de initialisatie fout omdat ik de melding kreeg dat de inkt cartridge door open stond. Nu ik alles heb gereset blijft die met die melding komen. Aan de rechterkant zit een pin die een schakelaar indrukt. Deze schakelaar hoor ik niet klikken als ik de deur dicht doe. Nu weet ik niet of dit moet, maar ik vermoed dat het hier mis zit. Dat wordt dus terugsturen :(

The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start.

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-11 18:21
Je kan nog even een full reset van dat ding proberen.

Uit mn hoofd gaat dat dmv OK, CANCEL, en beide copy (kleur en zwartwit) tegelijk indrukken en dan apparaat uitzetten, dan ding aanzetten, die 4 ingedrukt houden, apparaat start, tot beeld weer wegvalt (en ie dus gaat rebooten) en dan loslaten

weet niet meer exact de volgorde, kon ook zijn dat je die 4 tijdens opstarten ingedrukt moesthouden, of alleen tijdens het uitzetten

als je dat (goed) gedaan hebt zal ie alles opnieuw initialiseren, en ook oa de land/taalinstellingen weer vragen

[ Voor 3% gewijzigd door DJSmiley op 19-12-2008 22:05 ]

• BugBoy
Ik heb contact gehad met live chat van HP en wat een drama is dat zeg. De printer kan gereset worden door #9 in te drukken bij het opstarten. En met *#123 kom je in het systeemmenu en kun je opnieuw initialiseren. De printer blijft melden dat de cartridge door openstaat en dat is niet zo. Ik ga er vanuit dat het een hardware defect is en bel maandag wel met HP support.

Bedankt voor je reactie.