Ik sluit zojuist mijn (nieuwe) HP C7280 printer aan. Tijdens de installatie ging er iets fout en ik krijg nu de melding dat er verkeerde inkt cartridges in de printer zitten. Ik moet morgen het e.e.a. printen en support wordt lastig in het weekend. Weet iemand wat hier aan de hand is? De printer komt net uit de doos en de inkt cartridges zitten er net in. Ik heb het idee dat de printer denkt dat ik de verkeerde cartridge in de printer heb zitten.
De exacte melding is "incorrect ink cartridge(s). The following ink cartridges cannot be used after device initialization and must be replaced." (en dan 6 blokjes die elk een cartridge voorstellen). Het is toch niet dat er een setje cartridges wordt bijgeleverd, waarmee je alleen de printer kunt inregelen en dan een nieuw setje mag aanschaffen?
De exacte melding is "incorrect ink cartridge(s). The following ink cartridges cannot be used after device initialization and must be replaced." (en dan 6 blokjes die elk een cartridge voorstellen). Het is toch niet dat er een setje cartridges wordt bijgeleverd, waarmee je alleen de printer kunt inregelen en dan een nieuw setje mag aanschaffen?
The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start.