[PHP] Stoel reserverings-systeem

Pagina: 1
Acties:
  • 242 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanland
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 26-09 17:11
Hallo Allemaal,

Ik ben momenteel op zoek naar een stoelreserveringssysteem in PHP. Want op onze LAN-party's kan je wel inschrijven met stoelnummer, maar daarbij moeten de deelnemers ook de indeling kunnen zien.
Nou zag ik laatst op een melp.com andere website het volgende systeem. Dat is idd een leuk systeem zou je zeggen. Alleen is het probleem dat het een onderdeel van Joomla is, en wij hebben onze eigen systeem. Nou is de vraag: Zijn jullie zoiets laatst heel toevallig tegengekomen of tips om beter te zoeken bij google. Heb al in het nederlands en engels gezocht, maar nog niet zo heel ver gekomen. :(

Alvast Bedankt. Ikzelf blijf ook uiteraard voor zover mogelijk zoeken.

Groet,
Xanland.

[ Voor 5% gewijzigd door whoami op 19-12-2008 19:52 ]

RobIII: Ik probeer als ik wil stoppen met mijn auto ook altijd de sigarettenaansteker, de airco, 3 radioknoppen en de binnenverlichting en dan de rem :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whoami
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15:23
Hoi.
In dit forum gaat het over het zelf programmeren, het zoeken naar oplossingen voor problemen die je tegenkomt tijdens het programmeren, discussieren over programmeer-problemen, etc ...

Wat jij hier doet, is een script-request plaatsen, en dat laten we hier niet toe. Vandaar dat jouw topic dicht gaat.

https://fgheysels.github.io/

Dit topic is gesloten.