Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?
Die 1ste en 5de foto vind ik uit deze reeks de mooiste. De 1ste vanwege het contrast, het donkere mul zand met een opglimmende audi plus en zonnetje. Mooi al die contrasten bij elkaar.
5D | 7D | 20-35 | 35/2 | 50/1.4 | 85/1.8 | 70-210 | 430EX | IXUS 850
Met dit kenteken zouden ze eigenlijk allemaal HDR moeten zijnkomkommer schreef op vrijdag 19 december 2008 @ 23:24:
De eerste, is dat een hdr?
Punctuality is the politeness of kings
Bah, ik had een reactie verwacht van: "Nee joh, doe eens niet zo gek". Waarop ik dan heel blij had kunnen antwoorden: "HAHA, ik bedoel het kenteken!!".dreamscape schreef op vrijdag 19 december 2008 @ 23:28:
[...]
Met dit kenteken zouden ze eigenlijk allemaal HDR moeten zijn

Jammer, want juist de eerste is uit meerdere belichtingen opgebouwdkomkommer schreef op vrijdag 19 december 2008 @ 23:32:
[...]
Bah, ik had een reactie verwacht van: "Nee joh, doe eens niet zo gek". Waarop ik dan heel blij had kunnen antwoorden: "HAHA, ik bedoel het kenteken!!".
Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?
4 Is qua shading (meer blauw) wat anders. Valt een beetje erbuiten daardoor.
[ Voor 28% gewijzigd door Giant87 op 19-12-2008 23:40 ]
#1: Geslaagd, bijna hdr look
#2: ziet eruit alsof je je zonnekap bent vergeten.
#3: Spoor achter je is leuk. Auto komt klein over en wat zit er links beneden?
#4: Modder spat op maar de wielen staan nog stil. Rare combi.
#5: een auto op een rare plek geparkeerd.
#6: Leuke, bij spionage-achtige blik op de auto, had alleen de auto wat meer naa rrechts in beeld gezet.
#8: Mooie detail plaat
De serie is consistent in z'n nabewerking en, behalve 2, zit het technisch prima in elkaar.Ik vind vanaf #3 de foto's eigenlijk enorm saai. Voor mij hebben alleen 1, 8, en 6 als je compositie net iets anders was, showcase niveau.
+++Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++
|>
Te koop: Agfa clack; DM voor details.
Maar ik mis iets aan de fotos eerlijk gezegd.
Ik heb niet het gevoel erbij dat ik dit een prachtige wagen vind.
Qua compositie enz zijn ze allemaal goed, valt er eigenlijk niets op aan te merken vind ik persoonlijk, maar ik blijf op men honger zitten en heb niet het wow gevoel van dat ik het een prachtige wagen vind normaal.
Misschien is het gewoon de ongewone kleur van de wagen die me niet aanstaat, ik weet het niet.
Vind het zonde eerlijk gezegd, en ik kan er spijtig genoeg ook geen echte reden voor opgeven, want zoals gezegd zijn de compositie enz meer dan goed genoeg.
-| Hit it i would ! |-
+++Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++
Prut uit je ogen wrijven, als ik me niet vergis is deze Q5 in Stratus BlauwWijnands schreef op donderdag 25 december 2008 @ 20:33:
Hoezo ongewone kleur? Dit is toch gewoon een van die grijs-metallic tinten waar audi in grossiert? Gemiddelde audi rijder weet volgens mij niet eens dat er ook nog wat anders leverbaar is.
-| Hit it i would ! |-
Dit is een grijs-blauwe parel-lakWijnands schreef op donderdag 25 december 2008 @ 20:33:
Hoezo ongewone kleur? Dit is toch gewoon een van die grijs-metallic tinten waar audi in grossiert? Gemiddelde audi rijder weet volgens mij niet eens dat er ook nog wat anders leverbaar is.
Verwijderd
Laat ik maar even het enige juiste antwoord geven; Meteor GrauFalcon10 schreef op vrijdag 26 december 2008 @ 08:48:
[...]
Prut uit je ogen wrijven, als ik me niet vergis is deze Q5 in Stratus Blauw
Wat trouwens niet wegneemt dat ze in een folder goed zouden kunnen staan, 8 bijvoorbeeld. Dat is typisch zo'n foto die je in de rest van de folder moet laten uitkomen, maar los niet mooi is.
[ Voor 25% gewijzigd door MBV op 31-12-2008 14:03 ]
Ik ben alleen niet zo'n liefhebber van het inflitsen. Dat maakt de foto's soms zo koud, maar dat is mijn persoonlijke mening. Foto's 7 en 8 zijn bijvoorbeeld mooie foto's, mar hebben mi net een te koude uitstraling.
Overigens vind ik inflitsen bij foto 1 wel heel erg geslaagd. Geeft een soort van HDR look.
Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.
Verwijderd
5 heeft mijn voorkeur, precies een leeuw die staat te wachten tot zijn prooi voorbij komt
Psst, 1 ís HDR:straffe_hendrik schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 15:08:
Mooie foto's, goede compositie en netjes met het tegenlicht gewerkt.
Ik ben alleen niet zo'n liefhebber van het inflitsen. Dat maakt de foto's soms zo koud, maar dat is mijn persoonlijke mening. Foto's 7 en 8 zijn bijvoorbeeld mooie foto's, mar hebben mi net een te koude uitstraling.
Overigens vind ik inflitsen bij foto 1 wel heel erg geslaagd. Geeft een soort van HDR look.
Bij 7 gok ik aan de velgen te zien dat er wel wat is ingeflitst, bij 8 juist niet (of iig een losse flitser).ThunderNet schreef op vrijdag 19 december 2008 @ 23:34:
[...]
Jammer, want juist de eerste is uit meerdere belichtingen opgebouwdMaar even verder kijken dan het kenteken a.u.b.
Je kan trouwens dat kille wel wegkrijgen met witbalans, of een kleurfilter op je flitser.