Ervaringen met adsltotaal

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hakuin
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 04-06 08:33
Het ADSL!Totaal aanbod

Tot 20 Mbit voor slechts € 18,95* per maand

ADSL!Totaal: Maximale snelheid voor een minimale prijs

Al (te) lang bij uw oude provider? Betaalt u te veel en krijgt u te weinig? Ziet u op tegen het overstappen naar een nieuwe provider? Wij gaan het u makkelijk maken!

Voor de abonnees van Computer!Totaal, Tips & Trucs en Zoom.nl hebben we het huismerk ADSL!Totaal in het leven geroepen. Niet-abonnees betalen € 5,- meer.

Naast een zeer snelle verbinding ontvangt u een gratis topmodel draadloze modemrouter van Siemens Gigaset ter waarde van € 129,95.

Specificaties ADSL!Totaal:

* Snelheid tot 20 Mbit download, 1 Mbit upload
* Blijvend lage kosten van € 18,95* per maand (€ 5,- extra voor niet-abonnees)
* Geen set-upkosten
* Gratis draadloze modemrouter van Siemens Gigaset ter waarde van € 129,95
* Gratis helpdeskondersteuning (normale gesprekskosten)
* Gratis virusscanner en spamfilter voor uw e-mail
* Gratis hulp bij overstappen naar ADSL!Totaal
* Na het eerste jaar is het abonnement per maand opzegbaar zonder kosten
* Webmail
* 2 Pop3-boxen van 100 MB elk
* Homepage van 25 MB

ADSL!Totaal wordt aangeboden in samenwerking met twee gerenommeerde partijen: Concepts ICT en
* Deze abonnementsprijzen gelden voor levering binnen het dekkingsgebied van het BBned-netwerk. Voor ADSL via KPN geldt een meerprijs van € 8,- per maand. Alle genoemde prijzen zijn inclusief BTW.

Klinkt heel aantrekkelijk. Heeft iemand ervaring? Of is het gewoon Concept ICT onder een andere naam en andere voorwaarden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hakuin
Ik heb het antwoord gevonden:

Als ik een ADSL!Totaal-abonnement neem, met wie ga ik dan een overeenkomst aan?

U sluit een overeenkomst met Concepts ICT. De inhoud van de overeenkomst is tot stand gekomen in samenspraak met IDG Nederland. Daarbij is een kwalitatief hoogstaande dienstverlening tegen een zo laag mogelijke prijs het uitgangspunt geweest. Op de overeenkomst zijn de voorwaarden van Concepts ICT van toepassing. 8)7

In de algemene voorwaarden staat dat je 9,40 KPN linekosten moet betalen en 79 euro aansluitkosten, dus toch niet zo aantrekkelijke aanbieding.

Dan ga ik denk ik toch maar voor Compuserve.

[ Voor 18% gewijzigd door hakuin op 19-12-2008 17:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hakuin schreef op vrijdag 19 december 2008 @ 17:11:
Dan ga ik denk ik toch maar voor Compuserve.
Lees net dat CompuServe per 18 december ook geld in rekening brengt voor data only-verbinding (9,95 p.m.)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeirdEye
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 10-09 10:14

WeirdEye

Eindbaas

Bij heel veel providers betaal je lijnhuur als je geen KPN belbasis abbo hebt, dit zit rond de 9 a 10 euro per maand.

Opstart kosten vind ik persoonlijk altijd onzin, want dit steld voor een provider echt niks voor en toch betaal je bij sommige provider zo 70 tot 100 euro, voor niks dus :P

Zoek gewoon een provider die je het beste kan leveren wat jij nodig hebt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hakuin
Verwijderd schreef op zondag 21 december 2008 @ 13:10:
[...]

Lees net dat CompuServe per 18 december ook geld in rekening brengt voor data only-verbinding (9,95 p.m.)...
Inderdaad, daar kwam ik ook achter bij het aanmelden. Dus maar ff wachten.
Ik heb nu Telfort, maar ik ga verhuizen en heb geen zin om extra aansluitkosten te betalen. Zeker niet als Telfort de prijzen ook voor bestaande abonnees gaat verhogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torrentus
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11:10
Heb zelf nu ongeveer een half jaar een abbo op ADSL!Totaal,
En bevalt me hartstikke goed! Ik heb geen Instap-kosten hoeven betalen trouwens.

Betreft Concept-ICT, Het klopt dat ADSL!Totaal gewoon een schil om hetzelfde product is, maar dan wel voor een veel lagere prijs (18,95 ipv 28,95 p.m.), en dezelfde service (van Concept-ICT dus).

Daarnaast gaan ze nu ook VOIP aanbieden, waar ik ook erg in geïnterreseerd ben :)

Goede ervaringen dus, Top! Mooie router gekregen ook.
Torrentus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16:53

13art

Moderator Mobile
Hoe bevalt de modem die er bij geleverd wordt?
Is deze goed te doen?
Of kan ik beter zelf een andere router er achter zetten?
Had namelijk de Netgear WNDR3700 besteld, maar de bestelling geannuleerd omdat ik het te lang vond duren. Maar vraag me nu af of het eigenlijk wel nodig is een andere te bestellen of dat ik het net zo goed met de Siemens af kan?

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrHugo
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 14-03-2017
Daarnaast gaan ze nu ook VOIP aanbieden, waar ik ook erg in geïnterreseerd ben :)
Die vis hebben ze mij ook 5 jaar lang voorgehouden, ondertussen stinkt de vis en is mijn eetlust bedorven.

Ik ben er dan ook weggegaan

Systeemspecs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torrentus
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11:10
MrHugo schreef op maandag 23 november 2009 @ 22:56:
[...]

Die vis hebben ze mij ook 5 jaar lang voorgehouden, ondertussen stinkt de vis en is mijn eetlust bedorven.

Ik ben er dan ook weggegaan
Inmiddels is VOIP anders alwel (al lang) verkrijgbaar. Ben zelf nog niet tot overschaf aangegaan, hoor graag eerst nog van anderen hoe het hen bevalt :)
DjWannaB2002 schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 23:05:
Hoe bevalt de modem die er bij geleverd wordt?
Is deze goed te doen?
Of kan ik beter zelf een andere router er achter zetten?
Had namelijk de Netgear WNDR3700 besteld, maar de bestelling geannuleerd omdat ik het te lang vond duren. Maar vraag me nu af of het eigenlijk wel nodig is een andere te bestellen of dat ik het net zo goed met de Siemens af kan?
Router is een uitgebreid model, wel zónder wifi 802.11n. Dat is een minpunt. Voor de rest heel uitgebreid, zou niet weten wat je meer van een router kunt verwachten (behalve misschien meer poorten, maar daarvoor koop je een switch/hub).

[ Voor 46% gewijzigd door Torrentus op 03-04-2010 16:01 ]

Pagina: 1