Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

McAfee verwijderen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo, standaard op mijn laptop toen ik hem aangekocht heb stond er McAfee enterprice op.

Nu merk ik dat sommige programma's heel traag opstarten hierdoor (zoals netbeans, windows mail,..)

Ik wil hem dus verwijderen en een virusscanner erop zetten die ik altijd al gebruik.
Wanneer ik hem wil verwijderen via configuratie scherm-> programma's... en dan bij mcaffee op verwijder klik dan begint hij in het eerste venster iets te laden en blijft hij gwn vasthangen ik heb hem al eens een paar uur laten laden maar verder komt hij niet... .

Toen heb ik hem proberen te verwijderen via C:\\ program files\mcaffee\ virusScan enterprice\ repair cache en hierin het bestand "vse850" geopent ik kan hierin dan kiezen voor "verwijder, herstel,..." ik koos voor verwijder. Tijdens het verwijderen krijg ik dan het bericht "Voor dit product is MS IE 5.5 of later vereist." Ik heb Internet explorer 7 dus ik weet niet wat ze bedoele of wrm mcaffee IE niet kan vinden...

Tot slot na een aantal dingen op internet opgezocht te hebben heb ik een link gevonden naar deze file:
http://download.mcafee.co..._support_patches/MCPR.exe

door de file te runnen zou alles van mcaffee verwijderd moeten zijn. Ik liet hem dus runnen maar bij 100% kreeg ik de volgende melding: "Mcafee enterprise software detected. Cannot continue. Pealse contact mcafee technical support"

Dit blijkt dus ook niet te werken. Iemand ervaring met deze virusscanner te verwijderen want ik heb echt geen idé meer hoe ik hem eraf moet krijge

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-11 00:47

Wiethoofd

Broadcast TOM

Je zou in de veilige modus van je computer kunnen proberen McAfee te verwijderen.

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Verwijderd

Topicstarter
veilige modus net geprobeert

via programma's & onderdelen lukte het niet

met het bestandje in de map "repairCache" van mcaffee lukte ook niet er werd onmiddelijk een venster getoont met hierin dat deze opdracht niet uitgevoerd kon worden in veilige modus.

Ook via het bestandje "mcpr.exe" lukte het niet zelfde melding als in windows zelf...

• Ossenaar
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23-11 02:23

Ossenaar

Oss de Gekste !!!

Zo'n knowledgebase van mcafee is erg handig 8)

https://kc.mcafee.com/cor...ch&searchid=1229734201919

Click Start, Run.
Type the complete removal string for the specific version of VSE, then click OK.

VirusScan Enterprise 8.5i
msiexec.exe /x {35C03C04-3F1F-42C2-A989-A757EE691F65} REMOVE=ALL REBOOT=R /q

VirusScan Enterprise 8.0i
msiexec.exe /x {5DF3D1BB-894E-4DCD-8275-159AC9829B43} REMOVE=ALL REBOOT=R /q

[ Voor 52% gewijzigd door Ossenaar op 20-12-2008 02:10 ]

De kick van Electric!

• lordsnow
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22:12

lordsnow

I know nothing

En MCPR is alleen voor de Home software, niet de Enterprise producten.