Meerdere bestellingen Play.com niet ontvangen

Pagina: 1
Acties:

• Erazzzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:01

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Topicstarter
Ik hoop dat ik hier goed zit.
Ik heb een aantal bestellingen open staan van play.com (2 maand geleden al besteld) die nog steeds niet aangekomen zijn. Volgens de site moet je 20 dagen tot na de shipping wachten en dan moet je contact met ze opnemen. Inmiddels zitten we al ruim over de 20 dagen heen en ik heb al 4 keer naar de helpdesk gemailed over mijn probleem. Helaas heb ik tot op heden nog niets van ze mogen vernemen. Helaas is het voor mij onmogelijk om tijdens kantoortijden te bellen en buiten kantoortijden zijn ze niet te bereiken (en vanaf maandag zijn ze dicht tot de 5e.)
Ik heb nog nooit problemen gehad met bestellingen bij play.com, maar mijn laatste 4 bestellingen zijn dus nog steeds niet aangekomen. Heeft iemand nog meer ervaring met de klantenservice van Play.com? Het is nu een week geleden dat ik ze gemailed heb en vanochtend nog het laatste mailtje. Duurt het altijd zo lang bij hun of moet ik mij nou zorgen gaan maken?

• Basszje
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 27-01 10:47

Basszje

Reisvaap!]

Wellicht is het gewoon kerstchaos daar? Dan duurt het altijd allemaal wat langer.

Beware of listening to the imposter; you are undone if you once forget that the fruits of the earth belong to us all, and the earth itself to nobody.

• Erazzzer

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Topicstarter
Nou ja, 1 bestelling is gedaan eind Oktober, de ander begin November. Is er dan al kerstdrukte?

Plus dat hun aangeven het al begin november op de post gedaan te hebben.

[ Voor 28% gewijzigd door Erazzzer op 19-12-2008 15:00 ]

• MrData
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 25-07-2022
Heb een paar keer bij Play hetzelfde gehad, na die 4 weken op de site een aanvraag gedaan (zit die feature er niet meer in? Ergens op je account pagina kon je bij je bestellingen met een paar klikken aangeven dat de bestelling niet is ontvangen) en een nieuwe opgestuurd gekregen. Iets van 2,5 maand na het versturen van de originele bestelling kwamen de originele producten aan, terwijl de opnieuw verstuurde producten al binnen waren. Volgens mij ligt het niet aan Play, maar bij de postafhandeling in Engeland.

"We set sail on this new sea because there is new knowledge to be gained and new rights to be won." - John F. Kennedy - USS Valiant NCC-74210 dedication plaque

• Algurgazan
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10-01-2025

Algurgazan

Ome Bob

MrData schreef op vrijdag 19 december 2008 @ 15:10:
Heb een paar keer bij Play hetzelfde gehad, na die 4 weken op de site een aanvraag gedaan (zit die feature er niet meer in? Ergens op je account pagina kon je bij je bestellingen met een paar klikken aangeven dat de bestelling niet is ontvangen) en een nieuwe opgestuurd gekregen. Iets van 2,5 maand na het versturen van de originele bestelling kwamen de originele producten aan, terwijl de opnieuw verstuurde producten al binnen waren. Volgens mij ligt het niet aan Play, maar bij de postafhandeling in Engeland.
Dit heb ik ook al wel eens gehad bij Play.. Meestal gaat het goed, maar zo niet kan je je bestelling opnieuw laten versturen.. Zo heb ik inderdaad ook al wel eens een dubbele cd gehad..

"When you hear the beeb, it will be three o'clock." | muzak

• Bob
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 18:47

Bob

Ik heb zelfs mijn extra bestelling geannuleerd toen ik de dag na mijn klacht toch mijn origineel pakket kreeg. Veel te braaf O-) Maar ik heb alleszins geen klachten over play.com.

• Erazzzer

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Topicstarter
Oke, nou ik krijg totaal geen contact met ze. Ik kon inderdaad ook geen knop vinden met " niet ontvangen" die ik wel gewend was...

Verwijderd

Ik ben inderdaad de knop in order history kwijt, waar je op kon klikken om te klagen dat het ding niet aangekomen is. Geen idee wat daar aan de hand is, maar dat is in elk geval nieuw en een verandering die ik geen verbetering zou willen noemen...
Vooral met de Britse posterijen hoef je hier niet blji van te worden.

• MrData
  • Laatst online: 25-07-2022
Toendertijd moest je naar je account gaan, dan naar het overzicht van je lopende bestellingen, en bij elke bestelling stond een knop om de aanvraag te doen. Geen idee of dat er nu nog in zit..

"We set sail on this new sea because there is new knowledge to be gained and new rights to be won." - John F. Kennedy - USS Valiant NCC-74210 dedication plaque

• Rukapul
  • Laatst online: 22:37
offtopic:
SG->SF

• Algurgazan
  • Laatst online: 10-01-2025

Algurgazan

Ome Bob

MrData schreef op vrijdag 19 december 2008 @ 15:32:
Toendertijd moest je naar je account gaan, dan naar het overzicht van je lopende bestellingen, en bij elke bestelling stond een knop om de aanvraag te doen. Geen idee of dat er nu nog in zit..
Later hebben ze het nog veranderd, na een tijdje gaat de knop om de aanvraag te doen weg... Dus je moet optijd reageren..

"When you hear the beeb, it will be three o'clock." | muzak

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Verwijderd schreef op vrijdag 19 december 2008 @ 15:31:
Ik ben inderdaad de knop in order history kwijt, waar je op kon klikken om te klagen dat het ding niet aangekomen is. Geen idee wat daar aan de hand is, maar dat is in elk geval nieuw en een verandering die ik geen verbetering zou willen noemen...
Vooral met de Britse posterijen hoef je hier niet blji van te worden.
Bedoel je deze link?

Elect a clown, expect a circus.

• Robtimus
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:02

Robtimus

me Robtimus no like you

https://www.play.com/Help...?page=received&r=HOME&pa=

Eerst via Help gaan, en dan die "View order history" knop klikken. Daar kun je dan je orders selecteren.

More than meets the eye
There is no I in TEAM... but there is ME
system specs

• Hi-Sintar
  • Laatst online: 11-01 22:29
Recent heb ik dat ook gehad met mijn PS3 versie van Fifa 2009, heb via mijn order history aangegeven dat het product niet ontvangen is, kreeg de volgende dag een mailtje met daarin een formulier die ik moest uitprinten en ondertekend op moest sturen naar play.com in Jersey. Heb ik toen een tijdje niet gedaan (luiheid :P) en na 10 dagen kreeg ik alsnog mijn originele bestelling binnen..

Verwijderd

Ik bestel al jaren vol tevredenheid bij Play, maar bij mij is het sinds begin november ook goed mis. Twee boeken zijn niet aangekomen, er is geen niet-ontvangen link meer, heb al een keer of 6 gemaild, andere bestellingen die ik wel kon aanvinken als niet-ontvangen zijn hopelijk onderweg, een spelletje dat nu al ruim een maand onderweg zou zijn is ineens niet meer leverbaar.. en ze reageren helemaal niet op emails, verschrikkelijk irritant.

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:20

Willybubba

Nut up or shut up.

Ik heb zo het vreemde idee dat 't weleens een douane probleem kan zijn. Sinds november moet je voor bestellingen boven 22 euro toch extra betalen ofzo? Misschien checken ze nu wel meer?

EDIT: Dat niet reageren op mail is idd wel gruwelijk irritant. Ik ga niet zo ff naar Jersey bellen namelijk.

[ Voor 23% gewijzigd door Willybubba op 30-12-2008 20:25 ]

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Willybubba schreef op dinsdag 30 december 2008 @ 20:24:
Ik heb zo het vreemde idee dat 't weleens een douane probleem kan zijn. Sinds november moet je voor bestellingen boven 22 euro toch extra betalen ofzo? Misschien checken ze nu wel meer?
Verdiep je eens in de materie, want wat hier staat klopt niets van. Er is wel per 1-12 iets veranderd, maar dat heeft vooral te maken met dingen van buiten de EU. En Play valt binnen de EU.

[ Voor 9% gewijzigd door Gunner op 30-12-2008 20:28 ]

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

• Yippie
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-01 21:47
Erazzzer schreef op vrijdag 19 december 2008 @ 14:52:
....en ik heb al 4 keer naar de helpdesk gemailed over mijn probleem. Lang verhaal
Zie de post in het games import topic van Goedlulfactor

[ Voor 0% gewijzigd door Yippie op 30-12-2008 21:10 . Reden: typo ]

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:20

Willybubba

Nut up or shut up.

Gunner schreef op dinsdag 30 december 2008 @ 20:26:
[...]
Verdiep je eens in de materie, want wat hier staat klopt niets van. Er is wel per 1-12 iets veranderd, maar dat heeft vooral te maken met dingen van buiten de EU. En Play valt binnen de EU.
Mja... Zoals ik zei, vreemd idee. Dan is er iets anders aan de hand.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Verwijderd

Willybubba schreef op dinsdag 30 december 2008 @ 20:24:
Dat niet reageren op mail is idd wel gruwelijk irritant. Ik ga niet zo ff naar Jersey bellen namelijk.
Is dat bellen je gelukt? (en zoja, met welk nummer?) Ik probeerde het vandaag ook, met een nummer dat in een automatische gegenereerde email stond (+44 (0)1534 877 595), maar dat werkte niet...

• tjtristan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12-06-2025
Verwijderd schreef op woensdag 31 december 2008 @ 17:18:
[...]

Is dat bellen je gelukt? (en zoja, met welk nummer?) Ik probeerde het vandaag ook, met een nummer dat in een automatische gegenereerde email stond (+44 (0)1534 877 595), maar dat werkte niet...
Heb je z'n post wel gelezen?

http://specs.tweak.to/15535

Verwijderd

argh..nee : (

selectief over 'niet' heengelezen. excuus!
Pagina: 1