Draadloos keyboard + muis 30 meter?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMD
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19:04
Ik ben voor een klant op zoek naar een draadloos toetsenbord + muis die een bereik nodig hebben van maximaal 30 meter. Bestaat zoiets?

De situatie is:

Vergaderruimte/klaslokaal waarbij beamer + scherm geplaatst moeten worden icm een computer. De computer staat in een hoek in een wandmeubel en de maximale afstand van de computerbediener is maximaal 30 meter.
Ik kom niet uit de computerbranche vandaar mijn vraag :)

Als dit niet mogelijk is, is er dan een andere mogelijkheid waarbij de computerbediener vrij kan rondlopen in de vergaderruimte/klaslokaal met toetsenbord en muis? Dat is eigenlijk beetje het punt.

Heb al een beetje zitten zoeken naar draadloze combi's maar ik kom eigenlijk niet verder dan maximaal 8 a 10 meter en dat is helaas te weinig. Hoe doen ze dit in de grote conferentiezalen en/of congreszalen?

alvast bedankt.

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 01:09
Ik zou voor een draadloos setje gaan, en de ontvanger aansluiten op een 10 meter usb verlengkabel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17:10
Als het om Powerpoints gaat kan er ook aan een presenter gedacht worden ;) Of je zou Bluetooth kunnen proberen.

Bluetooth Class 1 apparaten kunnen 100 meter bereik hebben namelijk. Ook bedacht ik me net dat RF misschien een optie kan zijn. Vooral als het om een open ruimte zonder storingen gaat.

[ Voor 45% gewijzigd door alex3305 op 19-12-2008 18:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMD
hmzz, 100 meter zou natuurlijk fantastisch zijn. Dan blijft er genoeg over zelfs als er eventuele stoorzenders zijn oid. USB verlengkabel is helaas geen optie, daar heb ik dan nog net wel aan gedacht :o

Maar ik snap niet echt hoe ik een bestaande bluetooth toetsenbord + muis kan combineren met Bluetooth Class 1...

Zijn er complete sets oid? Ik kan ze namelijk niet vinden O-)

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMD
OMD schreef op zaterdag 20 december 2008 @ 11:05:
hmzz, 100 meter zou natuurlijk fantastisch zijn. Dan blijft er genoeg over zelfs als er eventuele stoorzenders zijn oid. USB verlengkabel is helaas geen optie, daar heb ik dan nog net wel aan gedacht :o

Maar ik snap niet echt hoe ik een bestaande bluetooth toetsenbord + muis kan combineren met Bluetooth Class 1...

Zijn er complete sets oid? Ik kan ze namelijk niet vinden O-)
klein schopje? O-)