R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X
Als het om Powerpoints gaat kan er ook aan een presenter gedacht worden
Of je zou Bluetooth kunnen proberen.
Bluetooth Class 1 apparaten kunnen 100 meter bereik hebben namelijk. Ook bedacht ik me net dat RF misschien een optie kan zijn. Vooral als het om een open ruimte zonder storingen gaat.
Bluetooth Class 1 apparaten kunnen 100 meter bereik hebben namelijk. Ook bedacht ik me net dat RF misschien een optie kan zijn. Vooral als het om een open ruimte zonder storingen gaat.
[ Voor 45% gewijzigd door alex3305 op 19-12-2008 18:56 ]
hmzz, 100 meter zou natuurlijk fantastisch zijn. Dan blijft er genoeg over zelfs als er eventuele stoorzenders zijn oid. USB verlengkabel is helaas geen optie, daar heb ik dan nog net wel aan gedacht
Maar ik snap niet echt hoe ik een bestaande bluetooth toetsenbord + muis kan combineren met Bluetooth Class 1...
Zijn er complete sets oid? Ik kan ze namelijk niet vinden
Maar ik snap niet echt hoe ik een bestaande bluetooth toetsenbord + muis kan combineren met Bluetooth Class 1...

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X
klein schopje?OMD schreef op zaterdag 20 december 2008 @ 11:05:
hmzz, 100 meter zou natuurlijk fantastisch zijn. Dan blijft er genoeg over zelfs als er eventuele stoorzenders zijn oid. USB verlengkabel is helaas geen optie, daar heb ik dan nog net wel aan gedacht![]()